Jumaat, 20 April 2012

mengidam #1

salam u ollss..

tajuk mcm org ngah mengandung kn...hahaha..yer,sbenarnya aku mngidam nk mkn sushi...tgk cter johnny english, trnmpk plak sushi...aku tau aku bkn pengemar sushi yang tegar, tp ntahla, tetiba mengidam...hehe..dlu kt batu pahat slalu bli sushi murah kt carefour..kt sni xtau nk cri kt ne??ader sape2 tau x??hohoho...mengidam nyer...nyum2..


ha, cm nila rupenya sushi kt carefour....nyummy...my peberet sushi serunding...owh, rindunya sushi...

kan best kalu ader org nk lyan aku time aku mngidam, tba2 suprise depan umah...so sweet...dlam mimpila wani...hahaha...dh berangan, p tdo...mner tau ader pkwe hnsem dtg dlm mimpi bwak sushi...ahak, hai abg aeron ajis...hahaha...

p/s : knape harus merana apabila kta cintakan manusia, berpada-padalah, beringatlah (sbb aku slalu lupa dri)...sesungguhnya, cintakan ALLAH lebih byk gnjarannya...terima kasih Ya ALLAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku