Ahad, 19 Februari 2012

aktiviti aktivitasku...

haii olsss...

tetiba mood rajin kemain dtg nk hupdate..ada udang disebalik kuey teow kah...hehe...ckp psal akiviti, aktiviti aku kt umah adalah mkn, tdo, bergosip ngn jiran sblah n menghabiskan minyak kete mak aku...dh nk dkat sbln dh kt umah, bosan tu mmg mencengkam sanubarila tp bla dpt mkn n tdo scra free automatik bosan itu mnjadi nimat ye..haha..

bila duk kt umah ni, mcm bese la, aku msti join aktivitas belia kampung aku...aktiviti mkin byk disbabkan dh nk mengundi ye kwan2...aritu p bbq ngn geng2 belia..sperti biasa rmai la lelaki2 macho y datang dan yang pasti perempuan cun hnya 2 kerat shja...slah seorgnya aku la..malu kot...dh nma pn perempuan, ate duk dpur la jwabnya...dan y pling aku xsgka "mysecretadmire" pn ade...pergh, malu2 sgan la kwan kn...ahaks...jiwa xtenteram la...berdosa betul ko kn wani...

dh2, mlas nk smbung lg...skrg ni, aku jd surirumah tak bertangga n supir sepenuh masa...mak aku xde 3 hari p kursus kt dungun...horey2 la aku kt umah ni...bgun tdo pn bla matahari ckap bgun2...sungguh xmalu wahai hazwani...ehmm, 4,5 ari lpas aku muntah teruk...n xsgka sgt keesokannya someone ni dtg tgk aku...alang2 katanya...someone, sori ye, suka n cinta xsama kn...awk xska jeles2 ni...sy tau...hahaha

k la,chow dlu...aku ade mesyuarat ngn ibu2 tunggal kt seblah umah ni...ate, setiausaha, kna la tulis minit kn..ahaks...jhat gler...bye smua...bjet ada org bce...wahaah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku