Sabtu, 24 Mac 2012

slamat bertunang cik yah...(tolong jgn tya aku bla lg yer)

hye ollss....

ye aku tau aku dh terlalu lalu lama xhupdate...smpai aku lupa pasword blog sendiri....ye aku tau aku ni pemalas yang amat mau hupdate, tp aku tau pnca dia..meh sini aku wat hipotesis rawak...kadar kelajuan berukband mempengaruhi kadar kerajinan dan kemalasan menghupdate blog..perggh, kalu aku rjin cm ni, msti dh A PSM aku..hahaha...

ok, ini criter basi berulam jantung pisang...kawan baik aku kt kg dh pn slamat bertunang, dia muda stahun dr aku...mkin hati i noks..haha..dayah telah dimakeup oleh my bakal adik ipar (kalu jd la), n dia sngat cntik ok..dia bru je kna tunang dia ni 6 bulan....ko wani, dh bpe thun dh knal??wahahaha...mehla tgk gmr dlu sekeping dua...


dayah n bakal mak mertua...


eh terslit jgek gmbr dia...me n ibu dayah...


the hantarans...ini smua dibuat oleh dayah sendiri termasukla pelamin, bnatal kt pelamin n her bju tunang...bak kta dyah, jimat kos...pkai brg recycle sdah...bgus ye, amalkn konsep berjimat cermat amalan mulia...

majlis dyah ni berlangsung petang dan pagi 2 aku p rombongan menghantar spupuku y kawen jge...dh blik je trus rushing ke rumah dayah....capek bangat sih...tp aku lg capek ngn sesuatu ni...ok aku tau aku dh 25 tahun, so what...umur 25 dh jtuh ke wajib kwen ke...aku mmg sensitif betul ngn soalan2 berbaur perkahwinan ni..bkn cek xmau kawen oiii, tp lum smapai jdoh cek..nti dh sampai cek wart knduri 7 hari 7 malam...jgn xdtang plak yer...hehehe...rmai lg kwan cek y membujang oiii..cek blum khoje, mner cek nk cri duit nk kawen...pasangan hidup cek pn samar bayangan lg...ntah betul ke dia 2 nk kt cek....btul ke dia 2 serius ngn cek...bkn cek xcyer, dia y xpnah nk jwab bla cek tya...dh 2 xnk cek plak nk p pnang dia...hang pa igt cek ni lelaki ka...

tolongla jgn tya cek soalan sensitif ni..cek xtau nk jwab pa la...nti dh kompom cek wat sdang media na...cek jmput smua y ska sgt tya cek soalan 2...aritu mak sdra cek lg klakaq...ada ptut dia tya.."noni, mu dh ade awek ke,xboh kawen lg ke"...aiyooo, soalan itu membunuh jiwa batin ku, mengegarkn taik telinga ku, menyimpul segala urat sarafku, kecut smua pembuluh drahku...mak cek pn duk tya soaln yang sma...meh cek jelaskan kt sni yer...

mengikut perkiraan cek ngn someone y cek ngah berkawan skrg ni, y skarg ni la, akn dtg xtau sapa kn...dia kata dia blum bersedia...dia xdok duit lg...dia xbsdia nk pikul tanggung jwab mnjadi tunang mahupun suami cek...pkwe cek pn dia lum bsdia...nti dh bsdia dia dtg la pnang cek..xtau la stahun lg ka, 2 thun lg ka, btahun-thun lg ka...kta tggu n lihat la..cek dh pnat dh nk jawab soalan ni...cek mlas nk pk lbih2 la...cek gk y merana nti...buat sape2 y ase nk tya soaln 2 kt cek, hold dlu na, tya la 2 tahun lg ka, 3 thun lg ka...2 pn kalu cek ada jwpan la...hahaha

ase mcm dh pnajng bebenor je cek mgarut pagi2 ni...kita akhiri ucapan kita pada pgi ini dgn beberapa keping gmbr lg...layannnnn





y lelaki 2 la spupu aku....

k la..chow..mau smbung tdow...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku