Khamis, 16 Februari 2012

mencari kerja...

salam u ollsss..

fuh, lma kot xhupdate..kmalasan menghupdate disebabkan ketiadaan wifi yang berkelajuan 180km/j seperti di rumah sewa...bkn stakat hupdate blog, nk cri kje pn ase mlas bla kelajuan berukband hnya pada kadar 10km/j...gear satu pn xlepas der...sakit ati x...tp nk wt cm ner, nsb jgk la ada berukband cabuk adik aku ni...kalu x, mmg xde tenet langsung ah...sampai sdah la aku tnam anggur...

rindunya kt UTHM..mggu ni mggu terakhir dorg kt kg ye adik2 ku..slamat kembali ke UTHM...msti aku rindu kt bunga pasni...aish, dh wani, jgn nk rindu2 kt org punya ye...dh ada y dekat duk pk y jauh lg...jauh dimata dkat di hati...

cari keja??ehm, result dh kuar...sem ni pointer turun kebaboom....xdpt dekan dh..aku dh jangka...psm lg, sstudy lg..mne x yer...kecewa jgk la, tp nk wt cm ne..xde rejeki org kta...aisshh,senonya aku pning ni...ape kerja y aku nk mintak ek...aku mcm xtau ape2 je...tension nya...

p/s : aritu p umah family someone....prasaan aku?????xtau nk pk ape...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku