Khamis, 15 Disember 2011

lagi sikit nk sampai ke garisan penamat..

hye ollsss...

spoil betul arini...smlam tdo kul 4 pgi, bajet2 time jam 6.30 pgi...nk bgun print krtas seminar, nk wat lampiran skit, nk bce blik krtas seminar kot2 ade slah...jnji ngn k.ican kul 8.00 nk p fakulti...tup2, pukul 8.09 minit, bru bagun...ape lg, terkejut beruk la aku...tba2 knape blik aku cerah sgt ni...k.ican plak msj dh otw...mmg sengal la kn...mndi2 kambing, trus bersiap...k.ican kna tggu aku print plak, cian dia...dh lambt jpe dia pnye pnyelia...adoi,semua slah alarm..haha..aku tgk alarm aku ade org stop kn...mcm ne aku boleh xsdar ek...xkn hantu kot stopkn...pdan muka ko, tgk lg citer DHIA mlm2..waaaaa...

dh print kertas sminar, dh smapi fakulti, cek2 ade salah...mmg geram ah kn...betulkn pkai pen jew...pas2 bg plak pnyelia cek, lg bnyak salah...eiiii, hangin satu bdan...mmg tak la kan...aku mmg redha abs ah...mmg dh xleh wat pe2...nk print blikcelah mne...dh la aku dh menyusahkan org...eiiii, knape la aku xde kmudahan sndri...woit, ko igt ko 2 ank datuk R...jangan nk verangan sangat lah...

alhamdulillah, dh htr kertas seminar pn...isnin ni penentu segalanya..mmg takut dia xyah ckp la, lg takut dr hantu...huhuhu...nk mengadap panel mcm nk jpe sape...awat yang gementaq sgt ni..huhuhu...wani, lg skit jew nk abs ko punya perjuangan...dh nk tau dh sapa kalah sape mnang....jgn mlas, usaha kna kuat...doa kna banyak...huhuhu

ape la aku melalut pnjang2 ni...eh2, ahad ni kn, kos aku ada dinner lg...kan aritu aku ckp dinner tahun ni paling hampeh kn, ngn makanan nya, ngn majlis nyer...kali ni, hotel 2 mtak maaf n taja plak kitaorg pnye dinner kali ke 2...ohsem la...hehe...xsabrnya..tp bkn dinner pkai dress bagai la..supaya...wawawa....


aku igt nk pkai bju ni jew...gedik kn...haha...cntik plak gmbr ni...


ok2, aku tau pnjang sgt dh aku melalut ni...hilang tension jp bila ngadap blog kesayangan ni..auwwww...smlmkn, ade org bersyg-syg ngn aku...tetiba aku ase janggal tp aku ska..euwww...hrap lpas ni kta boleh tkar nma pggilan skrg kepada nma pggilan yang dlu 2...xpn lg best dr 2...huhuhu...

oittt, melalut...debush, ambik ko...pdan muka kna tumbuk...waaaaa



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku