Rabu, 14 Disember 2011

tiada ruang untuk bernafas

hye olsssss...


i miss my family so much right now...tulis entry pn smpi air mata bergenang...aku perlukan kekuatan skrg ni...isnin ni penentu segalanya...apa nk jd aku redha sgt2...aku tau aku dh xmampu nk buat ape2 lagi...aku dh terlambat...mmg dh kritkal thap masuk ICU...tuhan, bantulah aku...aku dh xkuat...

semuanya sbb PSM = Pikir Sampai Muntah...bukn stakat muntah dh...nk mati pn ada...huhu...tobat xnk smbung master kalu cm ni...aku dh xlarat nk hadapi semua ni..mkn, tdo, berak, mndi, g klas, wat xgment len, smua tringat kt PSM...smuanya tentang PSM...aku tension..aku tension..berikan aku sdikit ruang utk bernafas...aku dh xmampu...

kamarulzaman...i need your strength...mum, dad...i miss u so much...aku ase nk blik umah skrg jgk...rse mcm nk berhenti blaja..rse mcm nk lari...xnk pk apa2 dh...

rindukn semua org di terengganu..yayang, c.dah, semua...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku