Isnin, 19 Disember 2011

Alhamdulillah..Allah permudahkan segalanya...

hye olss...

akhirnya hari yang aku tggu2 dh tba..bkn tggu sbnarnya tp terpksa tggu...kul 12.30 td, dh slamat pn aku membentangkan hasil titik peluh + xtdo mlm aku ni...semuanya berhasil dan juga aku berjaya akhirnya aku dh lpas satu azab...cma tggl final exam je dan aku xsbar gler nk claim JPA...wawawa...

aku kagum ngn diri aku sebenarnya...sebelum ni, ape je yang lect tya aku msti xde jwapan...tp hari ni, smuanya mcm lncar...aku boleh jwab soalan yang ditya dan ye, aku xgagap...terima kasih YA ALLAH...kelemahan aku bla prezentation adalah gementar dan gagap..bnda ni la yang pling aku tkut...pasni cma nk siapkn report dan tdo,tdo, tdo...oyeeee...

nk mengedikla kjap..kot2 ade org rindu...hahaha....

JUTAAN TERIMA KASIH PD MEREKA....love them so much...



firstly kpd mak n abah yang telah bnyak mendoakan anaknya ni...


kepada adik2 yang gedik...
trima sbb bersusah pyah menolong k.wani, menghantar k.wani, ambik k.wani, tman k.wani, hiburkan hati k.wani..korg adik2 terbaik yang pling k.wani syg...


buat kwan2 tersayang, sha n yan, korg shabat yang terbaik...teman aku, hantr aku, tggu aku...terima kasih kalian, jsa korg akn ku knang...syg korg...muah...


buat hani, trima kasih kerna bersusah pyah ambik wani pi library...kta msti igt knagan kita bermalam kt library n PNS tau...syg hani ketat2...


buat tip n ila, trima kasih kerana byk membantu...


xlupa jugak pd si bella heuheu sbb dh byk tolong kita, jwab pertanyaan kita, sma2 berkongsi ilmu...




adik2 yang agak longgar skrunya acap n aiman, am lg sorg...mkasih sbb hilangkan tension aku...



dan yang paling3 aku nk ucapkan terima kasih adalah kepada penyelia aku...
PN ARY...kalu dia xpksa aku, aku rsa dh lma aku drop PSM ni...haha...mkasih puan bg sy smngat, kekuatan, cramah, gosip...sy ska la..hehe...

haha..dh mcm entry ape da...ko igt ko dh abs blajo ke...oitt, final exam ada lg la...jgn nk verangan lebih2 mcm dpat anugerah skrin la...hahahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku