Khamis, 24 Februari 2011

cuti yang padat mcm MILO fuze 3 in 1...

  

salam readers semua...

mood nk hupdate dh dtg...so aku lyan hupdate ni puas2...kalu penyakit mlas 2 dh dtg mmg berminggu-minggu aku xnk hupdate...idea kering wooo...bru pas jpe pensyrah bncang sal PSM, nsb bek xkna mrah td...mekasih PN.SYG, pn byk sgt membantu sy..hehehe...sebenarnya, bkn 2 aku nk citer sal aku blik kg aritu, tp dh terpanjang lak kn mukadimahnya...

aku blik khamis mlm, naik bas kul 9.00 mlm, transnasional...mlm 2, aiman n amy y hantar aku kt terminal...tggu la aku sorg2 kt situ, kta nk blaja berdikari kn...ahakz...tggu pn tggu, bas xdtg gk, dh kul 9.15 bas msih lg xdtg...aku dh isau ni, bteri tpon aku lak dh low sgt...kul 9.30 cm 2 bas dh dtg, rupenya bas rosak...nsib bek aku slamat sampai kt ganu kul 5 pgi....laju bas ni bwak, gerun aku...

okeh, jumaat pgi aku smpai umah, aku bantai tidur sampai kul 12, pastu bangun mandi, terus melantak...ank dara apa la kn...pas melantak, aku tolong sepupu aku wat hantran, aku blik pn sbb spupu aku nk bertunang kn...hehehe...tba2, jeng3...dalam kul 3.30 mcm 2, ada org kol mak aku..

org : salam, mie, ank mu excident...
mak aku : hah, hok mne plak???
org : ank mu, sapik..
mak aku : excident mane??
org : depang umah aku ni, pah g spital, ada org bwak g spital..

mak aku ngn kelam kabutnya berlari blik umah, bersiap nk g spital, aku pn ikut la skali...pnyela risau kn...tpon adik aku, dia ckp dia ok, tgan dia ptah je kot...aku pn dh lga la skit kn...smpi je hospital, trus g cri dia, doktor ngah cuci luka dia...tggu pnye tggu pnye tggu...kul 10 mlm bru dia kuar hospital...tgan dia ptah, kaki die retak..doktor simen kt bahagian kaki die je..tgan kna g urut ngn tok bomoh...

pnat menunggu...sblah aku tu mak aku...huhu

ni la keadaan moto dia...dia excident sbb lupa nk buang tongkat moto..moto die hlang kawalan n dia langgar kete...ape pnye bdak da...

tangan dia patah, bahu dia luka...

ibu kaki dia retak skit, n kaki dia penuh ngn luka..hoho..tkut aku tgk...aku y tolong cucikan luka dia, aku y tolong mandikan dia, tolong papah dia...baiknya, kakak sape ni..hahaha

okeh, sabtu plak, selain aku bz jga si bdak excident ni, aku bz ngn majlis tuang sepupu aku...wat pelaminnya, letak karpetnya...mmg pnat giler la...hantaran ada lg lum siap...pnat xyah ckp la kn, pnat naik bas pn lum hlang lg...berkorban jela untuk org tersayang kn...huhuhu...mlm 2, majlis berjalan ngn lancar...i xsempat nk jpe musuh i, pdahal i windu gler kt dia..aha, gedik...

nila sepupu aku y bertunang 2...aku pkai jubah ye mlm 2, tudung pnjam mak aku pnye..hahaha...biru ko...


yang xtahannya, y lelaki pnye hantaran pn biru jgk...mmg sehati sejiwa seraga betul lah...hukhuk
huh, mmg mlm y sgt pnat...dh la mlm esk aku dh nk kna blik batu pahat...waaa, nk menangis kepenatan ase...majlis abs dlm kul 11...aku blik je trus melanding tdo...
esknya, mak aku xg kje, adik aku pn dua2 xg sekolah...semua duk tggu si bdak excident ni...hahaha...pgi 2, dh ramai org dtg melawat dia, pas aku mndikan dia, tukar baju semua, terus lnding kt ruang tamu..ate, ramai bebenor pelawat, hahaha...ramai peminatkn...ptang ahad 2, mymusuh dtg...aku pksa gk suh dia dtg, giler kejam aku...jpe kjap pn jdla, nk p ngedate mmg xsempat ah...nsb mak aku bg lampu hijau...skanya, mekasih mak...bkn dr mak aku je, dr semua org kot aku dpt lampu hijau...adoi, berat betul tanggungjwab y aku harus pikul..semua duk tggu aku habis blaja...MR.K, awk dh bersedia ke???dah ramai y duk tya ni....hahaha...larikkk....


eh2, ada bdak sesat la...ni mmg mka xsbar la ni..wahahaha...bwak mengucap wani...lmbat lg...hahaha

P/S : mekasih awk sbb wat org sekeliling sy gembira dgn kehadiran awk dlm hidup sy...hehe




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku