Sabtu, 26 Februari 2011

B.A.B.I aka khinzir aka ayam...tolongla aku...

  
salam readers semua...

entry terbengkalai okeh...tgk tjuk 2 mcm gerun je...ape ko nih wani...mencarut je memanjang kn...ko ska sgt ke ngn binatang 2???owhhh, ini boleh menimbulkan kontrobesi ni nih...ok2, kita kembali ke cerita SEBENAR ek...xde kontrobesi ke, aluminium ke...

seperti y korg tau, aku sememangnya pelatah tegar...wah, tegar ke...huhuhu...bkn aku mtak pn nk jd mcm ni, dh ketentuan dia, aku redha...kalu ade la tmpt berubat y boleh hilangkan latah aku ni, aku org first y pergi tau...nk sgt buang perangai latah xbertempat aku ni...tp korg awas, jgn sekali2 mengata kt org melatah ni sbb nti terkenan badi...kalu xpercaya try ah...n jgn jgak cba menyalahkn org melatah ni...mmg kna badi ah...alih2, y mengata 2 melatah lg teruk...opssss...(mkn lada je ase)....

perkataan y slalu kuar bila aku melatah adalah seperti diatas itu...kdang2, aku malu giler..msti org ckp aku ni pompuan xsenonoh, mulut mcm hape, xpdan ngn pompuan kn...kalu tiap2 ari duk sebut B.A.B.I x ke xsenonoh namanya tuh...aku dh cba tkar jd lembu ke, itik ke, tp still jugak kuar B.A.B.I...perkataan tu dh mcm melekat dh kt mulut ni...ase nk lempang mulut ni pn ada...huhuhu...mcm ne nk hlangkan ek...

dan disebabkn aku hari2 duk sbut mnde ni, mber2 aku pn kna tempias nya...pntang silap ckp skit msti B.A.B.I kuar dr mulut aku...knape ngn aku ni...kawal la skit...main sembur je...apdan ngn pompuan, ko igt org ska ko ckp mnde haram cm tuh...hukhuk...aku cba weh, aku cba....aku xnk sbut mcm 2, aku xnk melatah lg...tp, apa y aku boleh buat...xkn aku nk buang mulut aku ni...apa y aku nk sampaikn skrg ni, aku nk mtak maaf kt sape2 y aku pnah kuarkn perkataan B.A.B.I tu...aku xbermaksud mcm 2...aku xnk ckp pn cm 2...

aku nk mtak maaf kt DIK YANA, YAN, SHUKUR, dan kawan2 aku y laen y aku pernah kuarkn perkataan BABI ni kt korg...aku xtau nk ckp pe, kalu aku sebut lg kt sape2, tolongla lempangkan mulut aku ni...tolongla nasihatkan aku...aku mohon...aku hargai sgt2 usaha korg...mcm ne aku nk hilangkan melatah ni...

tolongla aku kwan2....

P/S : kalu mak mertua dengar, kompom kena reject...waaaaaaa


help me plezzzzz!!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku