Rabu, 23 Februari 2011

BANYAK...

  

banyak sgt mnde dlm otak aku ni...
banyak sgt ape y aku nk citer...
tp mcm ada sesuatu y hilang...
aku mcm xde semangat nk teruskan kehidupan aku...
aku seolah-olah berputus asa...
aku dh xtau ape y patut aku buat..
semuanya seakan-akan berselirat dalam otak aku...
knape aku jd mcm ni, mne aku y dlu..
mne aku y slalu ckp aku kuat 2...mne??
ko mmg hipokrit wani, ko sgt hipokrit....
aku dh xmampu nk hadapi semua ni, aku dh xtahan...
aku perlukan kekuatan utk aku berjuang, utk aku terus bertahan di UTHM ni...
aku perlukan semangat, semangat dr org2 yang rapat ngn aku...
mne semua org pergi, aku rase keseorgan skrg ni...


P/S : thanks mymusuh sbb slalu ade bla sy perlukan awk...to mybear, sy perlukan sokongan kamu sekarang ni...to myfrenz, sy perlukan semangat dr kalian semua...to myfamily sy perlukan kekuatan utk sy bangun semula, to mybro, sy nk awk nasihat sy bnyk2....ase mcm nk berhenti belajar...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku