Sabtu, 22 Januari 2011

windu kamu...

  
salam readers semua....

entry rindu-rinduan....
ye, di tengah mlm y hening ni, marilah kta berindu-rinduan...
sebenarnya dh byk sgt entry rindu y aku dh publish...
semua rindu kt org y sma je...
dh nk wat cm ne, mmg rindu der...huawaaaa
bila dh tension sgt, mcm ni la jdnya...sedih, pilu hatiku ini...ahhh

first....

op kos lah family ku y terchenta...
bkn family je tau...tok, nek, nyang, pak sdra, mak sdra, tuk sdara...semua la...


my mum n dad...xde y boleh gntikn tmpat dorg...

my big family..with sepupu, sepapat...
tgk, mcm aku plak y ade ank ek...

n the biggers family in the world...
my mak sdara, tuk sdara bagai...
luv u all....

second is...

op kos la...ehem2...ketuk drum skit...tang tang tang...(cm ni ke bnyi drum)

mstila bdk ni...
si koya, mengada, demok, gedik n smua la ambik kt dia...
tyang, lma mne dh ek kita x jpe??
dh berbukit bukau semak samun dh windu sy kt awk ni...ahakkk...
jgn muntah kuning ek korg....hahaha...

y seterusnya...my kwan2 lah...


mereka berenam ini...my bff forever...i love them very much...
y 2 kt tengah 2 dh kawen pn..
y 4 lg bla atenya???hahahaha


xlpa jga wat mber2 laki y rapat ngn aku terutama si epul y pkai spek 2, si p-gie xde dlm gmbr n si amir, pn xde dlm gmbr...mkasih korg....

seterusnya...my kakak tersayang...


dh bertunang pn n tunang nye sgt la hensem..tahniah kak...
syg sgt kt kak fiza...

seterusnya....


nila geng2 belia kg aku memerangkap kwan aku kt umah...
sgt2 giler n sporting, ska berjalan n ni jela kwan y aku ade kt kg..hukhuk


n last but not least...my bff ever...


si ecah vavavoom...lma gler kita xjpe chah...
lma gler kita x bergosip, lma giler kita x bergelak ketawa...
agk2 bla leh jpe ko lg...ko mmg bff aku smpi bla2 la....

dh2...sape2 y aku xsbut 2 bkn aku xrindu...
semua kwan2 aku, aku rindu *cewah, ayt xleh blah*
ok,stop sni dlu...smbung entry rindu-rinduan, gedik-gedikan di masa akn dtg...
peace no war yooo....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku