Ahad, 23 Januari 2011

hari esok...

  
salam readers semua....

xtau apa yang harus aku perkatakan...
aku cma berharap agar readers semua mendoakan aku smoga tajuk PSM aku kali ni diterima dengan jayanya...
aku dh pnat...aku dh xmampu lg utk berfikir...
tdo pn masih lagi bermimpikan PSM...oh, sungguh syahdu di danau rindu....
mkn pn teringat PSM...oh, sungguh drama queen yo..
mndi apatah lg...air pn dh nmpk cm PSM...sungguh asyik, asyik, asyik...
nikah penangannya utk thun2 terakhir ini...

doakan aku kuat utk menghadapi hari esk dan hari2 y bakal mendatang...
doakan tidurku lebih lena selepas berlalunya hari esk..
doakan zarah2 dalam otak ku ini stabil setelah ari esk....
itu y mampu aku katakn...

ultraman, aku perlukan kuasa mu....
dengan kuasa bulan akan menghukummu...*eh,kalau xslap 2 sailormoon*

P/S : sowi my musuh, wa terpaksa menduakan lu...smoga lu jd madu y bek ngn PSM...waaaaaa



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku