Khamis, 20 Januari 2011

baru lepas jumpe penyelia PSM...

  

salam readers semua....

okeh, arini kna jgk citer sal PSM...
wajib citer sal PSM...
aku skrg berada di tahap y sangat kritikal, ye sy ulang, KRITIKAL...
disaat org len dh sibuk buat proposal, aku msih sbuk mencari tjuk y sesuai...
seluruh isi otak aku tepu, kosong, x bernyawa....
dan perjumpaan kali ini telah membuat aku sedar y aku sedang KRITIKAL...

bgun kul 9, bce msj bella xdpt g jpe puan..
aku pn ajk my lil sis yana tmankan, nsib bek dia nk...
mekasih yana, syg yana kmas2, muah...
tpon puan ckp nk dtg kul 11.30...
nsib bek puan ada....
gigih la aku n yana gi melewar, tggu van bagai...
aku kna berdikari, wajib berdikari....wani kna kuat okeh.....
sampi je trus msuk jmpe puan....

perbualan ngn puan...

puan : knape awk nk wat tjuk ni??
aku : ehm, sbb tjuk ni y puan terima ari tu...(wat mka sedih)\
puan : sayang, sayang xleh mcm ni tau, kalu syg nk wat tjuk ni syg kna tau ape y syg nk, syg tau x ape mksud pengurus?
aku : (diam, aku senyum2 kambing)...
puan : syang, kalu awk xtau, cm ne aku nk wat tjuk ni???
aku : (wat muka sedih lg)...
puan : syg, kelemahan syg ni satu je, syg ni ssah nk berkominikasi...
aku : (muka sdih lg, lg)...puan, 2 la kelemahan sy...
puan : syg, awk xboleh mcm 2, cita2 awk pe?
aku : sy pn xtau puan...(lg sdih, mcm org bodoh je aku cita2 pn xtau)
puan : cita2 pn xtau, syg, kita kna ade matlamat hdup tau, kalu xde mcm ne kita nk berjaya, nk capai matlamat kna berani, kna pndai berkomunikasi, kna tau ape y kita nk...nti msa prezent kalu sy tgk syg x pndai nk jwab ngn panel sy akn suh panel 2 fail kn syg...
aku : puan, 2 la kelemahan sy (aku ulang lg smbil angguk2 kepala)
puan : syg kna blaja tau, cba tya kwan2 psal tjuk syg ni...
aku : baik puan, terima kasih...

* pn.Ariyani mmg bhasakn dia n student die syg...so korg jgn salah sgka lak ngn perbualan aku tu...

terima kasih puan ariyani...
terima kasih sbb bg sy semangat, bg sy kekuatan walaupn sy sendiri ngah bingung ngn tjuk sy...sy xtau ape y perlu sy wat puan, sy blurrr sgt, sy dh xleh nk pikir, sy mmg bodoh, apa y sy nk dalam hdup sy pn sy xtau, ape y perlu sy wat pn sy xtau, knape ngn sy, apa msalah sy, sembang bkn men lg lbat, tp nk berkomunikasi xtau cm ne, cita2 xtau nk jd ape...mmg mcm manusia xguna betul la...


muka sedih...


gigih berpayung bagai untuk sampi ke rumah...


smoga ada keajaiban dan sinar harapan utk aku bertapak lg...
smoga aku pndai berkomunikasi n pandai berkata-kata lpas ni...
smoga aku pndai berdikari dan x harapkn pertolongan org dh...
smoga aku jpe tjuk y sesuai utk PSM aku...
aku merayu, tolongla aku....

P/S : fresh entry...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku