Ahad, 31 Oktober 2010

sahabat.....

  

sahabat...
andai kau tahu ertinya sebuah persabatan...
andai kau tau erti eratnya ukhuwah...
andai kau tau ertinya syang...
andai kau tau ertinya sebuah kasih...

sahabat...
kamu semua sahabat aku...
dtg waktu aku ssah atau senang..
dtg dikala aku duka n kecewa...
dtg dikala aku menangis dan kau dtg memujuk...

sahabat..
aku terlalu menyayangi sebuah persabahatan y aku bina...
kita ibarat adik beradik...
sweet sgt bila kita bersahabat...
bergurau, menangis, bergaduh...
ohh sahabat...aku terlalu menyayangi kamu semua...
terima kasih kerana kamu semua telah menghiburkan aku mlm ni...
aku rase mcm hlang segala msalah y melanda...
hilang semua mslah y serabut gler ni...
hilang semua wayar y berselirat di otak aku ni...
hilang, hilang dan hilang...

i luv u allllllllllllllllllllllll....
muah3 utk semua y terlibat dlm menjayakan rncangan ni...
korg sgt best, sgt sporting, sgt giler...
korg boleh kongsi mkn, kongsi bahu, kongsi semua mslah...
muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

P/S : ditujukan khas wat korg y berjaya wat mlm aku sgt2 indah....
kita satu team....hoyeeeeee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku