Isnin, 1 November 2010

bapak gajah depan mata xnmpk, tp ank kuman umah jiran sebelah nmpk lak...

  

salam readers semua...
study2...2 je y mampu aku katakan...
bak kata pepatah berpatah-patah...
kata senang r, tp nk wat bkn men ssah...
huahuahua..alasan semata wani..semata telur mata..nyum2...
sdah2, iklan je memanjang..xde kaitan ngn tjuk...

ehm, msti korg pelik ngn tjuk aku 2 kn..
mlas nk huraikan pnjang2 leh..
korg fham2 sndri la...
ape, nk terangkn jgak...ok2...aku mnurut perintah...
snang citer cm ni la....
nilai dlu dri kita sblum kita nilai org len...
ade fham semua...
kita ni bkan bek sgt, bkn perfect sgt...
kita ni masing2 hari duk tambah dosa...
hari2 duk wat silap..
kita mnusia biasa, xde sorg pn y sempurna...

aku wat entry ni utk dri sendiri...
aku tau aku mmg byk wat slap...
byk sgt smpi xterhitung ngn jari kaki n tangan...
2 aku kta, jgn kata kt org mcm2...nti mnde 2 jd kt kita blik...
mlas nk ulas pnjang lebar, korg semua dh besar...
dh leh pk sendirikn???kn??

P/S : entry ni xde kaitan ngn sape2, just utk betulkan dri aku y xbtul, dri aku y terlalu byk dosa ni...hidup ni kn penuh liku2 berduri, kalu xde 2 mmg best ah kehidupan org 2, an an kn...jgn ade y terasa okeh, kalu ade gk 2 korg pnya psal, aku xmau tanggung, dosa aku pn xtertanggung beb....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku