Sabtu, 30 Oktober 2010

STUDY WEEK......



salam readers semua...
aku bru pas blik mkn ngn sara, yana, sha, amy n aiman...
sgt seronok okeh..
dr kul 8 lbih lepak mkn smpi kul 11...
smpi kdai mkn dh nk tutup...
dr hal dlam kain smpi luar kain duk borak...
ish3...ank sapo la semua ni...hade aku kesah...

sebenarnya nk ckap sal STUDY WEEK uthm...
aku ase U len skrg ni dh sbuk final..
tp kitaorg bru je nk masuk alam study week...
dh la 3 minggu study week sem ni...
mmg week ah tnaga kitaorg kn...
bak kta sara : asal study week je gler..hahaha
dan mmg tul bgai dikata...

kt u ni bkn cm poli dlu..
hdup kt sni kalu xbersaing jgn duk sni la...
msing2 duk tgk ko dpt bpe, ko tggi ke rendah markah...
oh, aku pling benci persaingan dan aku xska bersaing...
nila aku, rendah ke tggi ke, 2 la usaha ko..
xpyah nk dengki2 ngn org len...
semua atas rezeki, usaha, n twakal masing2 kn...
jgn terlalu pkirkn hal org len smpi jejaskn hal sendri...

sbnarnya, kitaorg lum start ag pn study..
skrg ni msa utk study movie, study fb, study blog...
nti dh dtg mood study bru leh fokus...
(alasan semata-mata wani)....

time study week ni gk mslah dtg bertimpa2....
time ni la dugaan pling truk...
ngn report, ngn xgment y xsdah, ngn mber2 lg...
arghhh...tensi la cm ni....
knape time study week nk kna ade mslah...
xfham aku..ape msalah sbnrnya pn aku xtau...
serabut2 n aku kalu boleh mlas nk ambik tau...
jhat kn aku...aku nk ambik tau tp bla ambik tau kn ckp aku nyibuk lak..
so, bek wat cerdik y mmg dh sebati dlm dri..cewah...opss...

pnjang lak aku membebel...
dh mengarut2 dh ayat...
ckup smpi dsini ye tuan2, puan2 skalian...
esk sambung lg...

P/S : td si "hamba Allah" ada post something kt fB...dan aku...aku...aku...ye, aku cma berharap penantian aku xkan sia-sia n ianya bkn hnya hrapan palsu....
time kasih kwan2 y sntiasa ade dibelakang menyokong aku..
LUV u ALL....muahhhhxxx


masih dlm mood dinner..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku