Rabu, 28 April 2010

my bff...windu sama kamu..rindu bangat sih...


salam kiut miut hencem semua...
mlm2 ni teringat kt kwan aku...
si ecah...dlu aku ase dh pnah citer sal die..
huhuhu...windunya...

sbnrnya td member aku tpon...
die ckp ade mslah ngn mber die...
aku tya mslah ape...
dia ckp mber die wat taik ngn die...
then die pn citer2 la..
aku just dgr je...

aku pn xtau nk settle kn mcm ne...
ssahnya berkwan ni...
jap y ni trase, jap y tu trase...
nk cri kwan y betul2 kwan mmg payah kn...
aku pn dh tkut nk cri bff ni...
ckupla si bff aku y sorg ni...
si ecah gediks...hahaha...

aku n ecah slalu je ade mslah cinta y sma...
die jtuh cinta kt pakwe org..
aku pn jtuh cinta kt pkwe org...
dh mcm si kembar je...
apa kes korg berdua ni hah...
mcm dh xde lelaki len je...

mmg xde pn...
ade aku ksah...huhuhu...
n skrg ni dua2 ngah duk lyan kuciwa...
dua2 nk praktik cm ne nk lpakn si dia...
lpa la sgt...blik2 igat y tu jgk...
ase nk tumbuk dri sendri pn ade...wahahaha
ase nk cbut je hati ni biar die duk jauh2...

mlasla nk mrepek mnde y sma...
pnat la nk pk ape y xperlu di pk ni...
n pnat jgk nk pk apa y berlaku di sekeliling aku...
fokus ape y patut di fokus...
chaiyok cintairwani...huhuhu


me with ecah gediks...cyg ko..muahhh
smoga ko dpt blaja kt uthm ni gk...
aku sntiasa doakn ko..



  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku