Rabu, 28 April 2010

first time aku di tag...ape nk wat ek???


salam reader kiut miut hensem....
aku ditag...ehm agk terkejut...hahaha..
giler jakun aku ni..tag pn xtau...
slama ni duk tgk bolg org je di tag...
thanks 2 bella kerana mengetag...

hehehe...tgk jela apa aku wat...
ntah betul ntah idaknye...
hahaha...jom gelak dlu...
ikut jela arahan...

1...die kta, go to your photo files,select the 8th photo folder...

aku pn godek2 la pic aku...ehm ade 12 folder...
(xpndai nk wat cm bella, aku wat gni jela)

1...akucintakamu
2...baru
3...bru
4...cameron
5...edit
6...familyfirst
7...jalan tar
8...jombelia
9...koyablana
10...myphone
11...polisascyg
12...uthmcyg






2....pastu die kata, select the eight photo folder in that folder



3....post that along with the story behind it

ni la persatuan belia kampung aku...
nmpk x aku disituh..ooh terkecik la plak..huhuhu
baju persatuan color owen supaya dr jauh dh boleh nmpk...
masa ni kitaorg ngah berkumpul nk konvoi g air terjun sekayu...
ade aktiviti gotong royong ngn bbq...
ade polis molis itut...nmpak x aku y sbuk ngah bncang plan terbaik ngn cik polis...hahaha
2 jela citer di sebalik pic 2...
teguh ikatan belia...

4...n last skali...then challange 8 blogging friend to do the same

disebabkn aku xramai kwan di blog ni so aku suggest 3 nma je...huhuhu




huh...pnat gk wat mnde ni ek...
stop here..pnat..hehehe


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku