Ahad, 4 Oktober 2009

lg mggu bz...

hai kawan2....sbnrnya aku tersgt la bz mggu ni...2 ari cti ni full xtvt...pergh pnat sgt2...byk perkara y nk aku citer tp tpkse aku postpone...huhu...sgt xbest...pastu lak internet cm ape la...ni pn curi2 gna broadband yan...hehehe...
byk sgt peristiwa y berlaku mggu ni...xgment plak bertimpa2...smpi xcukup kaki tangan nk wat...ari khamis ni plak ader dinner kos aku...sgt la full...kalah dh PM cm ne...hehehe...mlm selasa ari tu, satu peristiwa hitam berlaku dlm hidup aku...sgt membuatkn kepala aku n shakira skit...mcm nk cabut kepala kjap n bg dia rehat...sgt tension, tension, n tension....dan lg satu mslah y membelengu fikiran aku....ader satu prasaan halus muncul dlm hati aku...aku sndri pn xdpt nk tafsir knape die wujud dgn tba2...knape msti die wujud...aku xska....sakittttttttttnyeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku