Rabu, 14 Oktober 2009

"dinner CMC"

ai semua...sori sgt, skrg ni pyah nk update blog...tenet slalu jem...nsb bek ptg y hening ni tenet ok...dpt gk update...sbnrnya nk citer kemriahan dinner cmc...meriah ke???ehm...xla brape sgt sbnrnya...

seawal jam 5.30 kami dh bertolak pn ke hotel...ye la aku n the geng ke tolong yan...byk lg keje yang lum settle...smpi je kt sana kami diberi satu bilik utk tukar pakaian nti...dan keje pn bermula...rse cm cpt mse berlalu...keje lum lg selesai tp dh kena tkar baju...majlis dh nk mula...n tba2 aku ditugaskn menjadi penyambut tetamu @ tukang bg nombor...adoi, mse kt blik tkar bju 2 kecoh...semua berebut nk tkar bju, nk smbhyang lg...blik kecik, muatan nya lbih dr 10...pergh...abs je tkar semua duk bg mka kt amy@helmi (pak andam kitaorg y meletup,hehehe)...then dh siap bergegas nek ats utk jlnkn tgas...

apalg...smbut la tetamu y dtg...yan la kesian, die sgt sbuk, kalah ceo CMC...tkpe yan, sbar tau...dan majlis pn bermula...

aku bkn nk citer ape la, yan y terpkse handle semua bhagian, teknikal, slide, hadiah, adoi kelam kbut weh, kesian die kt die,ke hulu ke hilir...yang jd mc lg kesian....lgsung xdpt mkn...byr pnye la mhal...tp satu mkanan pn xdpt nk jamah...salah siapakah itu...spatutnye sediakanlah meja khas utk dorg...y dkat ngn tmpt mc...last2 blik dorg singgah mcd...mcD gk y kaya...geng2 aku y len seme la dpt mkn...aku pn mkn skit je...lauk je xkna ngn aku kot...slera org kg...hehehe...tp kwan2 aku mkn smpi licin...syok2..hehehe...mjlis berakhir dgn sesi bgmbr y mmg pecah kamera ah sng cter...jom tgk ni.....



makanan y xbrape nk licin la kami kerjakan.....

my geng, 1 bpc, n my housemates.....

this is me....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku