Sabtu, 13 Jun 2009

KeNduri Lg Laaaaa

13.06.09....ni adalah kenduri penutup utk cuti sekolah ni...fuh, dh muak mkn glai walaupn aku menyukainya...ari ni kenduri umah ummi belia...jd aku mmg menyibukkn dri sepenuh mse...dr kul 10 pgi la...ni kenduri y pling aku rjin kot...yela, aku kna jga lauk pauk kt bhgian pompuan...pnat xterkate....me is purple gurl...dh rancng aku, dayah, n kak na nk pkai purple...ehm, xde pe nk citer..tgk jelah gmbr aku y wat2 rjin ni...

purple gurl y dok mengumpat....ish3...
byk tul dosa bdk2 nih...



wat2 la rjin bdk eh...
nk psang lilin pn smpi 3 org...
dayah, me n yen...


geng ank dara y gatal nk nek plamin...hehehe

bla la gliran aku nk kwen...sape la y nk kt aku ni...
huhuhu


P/s :gmbr kerajinan ku xdpt nk diupload krana xtau gmbr duk dlm kamera sape...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku