Khamis, 11 Jun 2009

kepEnataNkU KemALaSanku

12.06.2009....pgi...

lama aku x menghupdate ini blog...ketiadaan masa membuat aku mlas utk berfikir n menulis....huhuhu...mlm pn i kebzian...keletihan keakuan....bln 6 ini pnuh ngn kenduri n berjlan2...selasa y lalu aku kecutian...pak spupu aku kwen...pdhal aku bkn p menolong pn...hehehe...gatal nk cuti...then bla g keje ari rabu 2 sunyi n menyepi pjabt ku...seme xde p kursus kt Langkawi pnya psal...y ado kt bhgian aku cma 2 org...amatla memenatkan bg aku...yela, bla org dtg aku kna menjawab persoalan mereka...waaaa, bknnnyer ayku ni kepandaian...sudahnya aku reka jela ayat...lantak la...mmg ari y capek bangat sih...
MyEm0.Com

11.06.2009.....mlm....

bg menenangkn fikiran aku kuar p umah ummi...wat alasan nk tg ummi psang pelamin...hehehe...tp sbnrnya aku g lpak2 ngn bdk2 belia...ummi bkak grai burger...n ader satu crite utk aku kongsikan bersama...jeng2...tba2 prutku trase lpar...aku mahu membuat burger sendiri...apalg, aku mengodam apa y ado kt situ...tengah2 syok aku mask burger....ader plak y menganggu...sekumpulan pelancong(pembetulan, bkn pelancong tp org cri homestay utk bermlm)..hehehe...kacau btul...terbantut kerja2 ku...ketidak jadian utk ku memasak burger...
'dorg' siap order burger 8...fuhhh, aku terus melarikan dri n serahkan pd y pkar...malas la nk melayan dorg...
MyEm0.Com


xlama 2, aku, hafiz, adikku, dayah pergila menghantar dorg ke tempat dorg nk tdo mlm 2...kesungguhan kecerewetan dorg...geram aku, aku dh tlong htr pn dh kira bek tau...(ops, sori teromosional plak aku)...

okla, blik semula ke umah ummi...ramai y ado...berborak skan ktaorg mencertikan hal td...kesungguhan kegembiraan aku mlm ni, hlang keserabutan bla bergelak ktawa...btul la teori aku slama ni...ktawa pengubat duka...bkn stkat duka, luka, penat, capek semua bleh diubatla dgn ktawa...
MyEm0.Com

P/S : keamaafan dipinta jika kebahasaan kurang menyenangkan...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku