Rabu, 17 Jun 2009

SeMinar pEluAng2 USaha Tani

tempat : hotel YT midtown kuala Terengganu
tarikh : 15-16 jun 2009
peserta Hulu Terengganu : aku,ummi,yen,dyah, syafiq (adikku), angah (adikku), arih (adik dayah) joe,kwan yen(xtau nme)...ni adalah pserta y menaiki eVO ummi n Mercedes Yen...


kami betolak pkul 3.15 ptg...smpi sna dlm kul 4.15...ni la kali pertama aku pgi kursus ngn geng2 belia ni...kalu x, abs ayat aku nk elak...disbbkn duk htel, keadaan nmpk bih mnarik...hehehe..mmg best kt sana,tp aku jgla satu group y mmg xreti base...bsing nk mapus..aku pn xpasti dorg dtg dr ceruk mne...nk ckp hulu, ktaorg lg hulu...ish3...mmg truk ah dorg...y best lg kami diberi elaun sbyk RM 20...kra ok la 2..hehehe...aku mls nk cter pnjg...biar gambar y ceritakan segalanya...gmbr dimulakan dr blakang..hehehe

gmbr 9 : ondway nk bli,htr k.syida kt umah tok die....
gambar 8 : mnum pgi....

gambar 7 : kusyuk mndgr cramah

gambar 6: bilik yang kami sepahkan...

gambar 5 : setelah slamat mndftr, kmi menuju
ke astaka...
gambar 4 : stibanya kami di bilik...

gambar 3 : ondwy nk nek blik...
dlm lif...
gambar 2 : perjlanan menuju ke tmpat
kejadian...


gambar 1 : setibanya kami....evo merah ummi..

gambar disusun dlm keadaan terbalik...nur hazwani agk mlas utk mengedit...sblm smpai rumah kami smpat menyingah di mydin n pasar mlm...aku plak bru mndapatkn gji...hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku