Selasa, 1 April 2014

entry pertama setelah bergelar isteri..

salam u olls...

alhamdulillah, syukur aku pnjatkn kepada yang maha Esa diatas rahmat dan limpah kurnianya...saat entry ini ditaip aku telah sah menjadi isteri kepada mohd shukri bin ismail...yeayyyyyyy...amboi hepi semacam kn..opkos la, dh ade encik suami kn...haruslah kehepian tu berganda2..dpt plak layan keletah si taqif iman tu...mmg seronok sgt...family aku lg lah beronok-ronok...hari2 duk layan kerenah taqif iman, abah aku dh mcm2 permainan dia beli tuk si taqif..haha...aku hepi tgk dorg hepi...

alhmdulillah jugak majls aritu berjalan seperti yang dirancang...tiada halangan, xde yang teregndala...terima kasih ya Allah...skrg abah dh ade kwan baru, menantu kesayangan kot..haha...pas mkn msti encik suami lepak ngn abah...i olls jeles tau...huhuhu...mkasih encik suami sbb awk dh bawa sinar bahagia utk sy sekeluarga...igt tu, sy sekeluarga tau..bkn sy sorg jer...sy sayang awk ketat2...

oh yer..ade org dh jumpe url blog aku ni...encik suami dh bsing2 suh aku buang blog ni...tp aku xleh nk berpisah ngn blog ni walaupn kurang sgt msa ngn blog...bkn tu jer siap suh deaktif fb tu...haha...yelah, ade makhluk asing yang msih nk stalk kn...igt bla dia dh bhagia xde la nk htr mesej bagai...sbenarnya xperlu pn nk ucap2 slamat pengantin baru bgai...sebagai mne aku xucap kt ko ape2 spatutnya ko pn xpyah kcau aku...xyahla nk suh smua org tau ksah2 kita yang dlu...xde maknanya pn...ape prasaan wife ko kalu aku masih lg msj ko...

ishhh..mlas nk pnjang cter...nk tepek gmbo 2, 3 keping...hehe....layan...

alhamdulillah dgn sekali lafaz sy isteri kepada shukri....


nmpk x muka gembira dpt cium tangan suami...haha



mekap oleh my bakal adik ipar...thanks sayam...



pengapit kecik...syg encik suami sgt2...

p/s : trima ksih Allah diatas bahagia yang telah engkau berikan...smoga ikatan ini kekal hingga ke syurga...amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku