Jumaat, 27 September 2013

fokus aku sekarang...

salam u ollss...

nsib baik lah mood nk menaip, nk mencurahkn luahan, nk bukak blog msih menebal dalam diri...igt dh hmpir pupus dh sbb mlas bebenor nk hupdate heh...lpas entry y pnjng gler kot semalam, arini aku ase lbih tenang, lebih ikhlas dan lebih maju...eceh, mcm cogan kata company minyak plak kn...hahaha...marilah sma2 kita pndang ke depan dan jangan lgi menoleh ke belakang...oyeahhhhh...

alhamdulillah, semuanya dh berakhir dengan tenang tnpa perlu ade sengketa dan juga salah fham...mungkin memaafkn itu lebih baik kn dr berdendam, mrah2, Allah kn ade, al-quran pn ade...jd ape yang ssahnya kn...tu lah kekasih awl dan akhir tau...pasni kena beringat lah wani weh...don't over sgt...hahaha...

meh kita bercakap psal fokus plak...dh lma sebenarnya aku xfokus pd msa depan aku...dh lma aku mengabaikan iklan jawatan kosong, iklan kerja kosong, iklan ape-apelah yang kosong..bkn bermksud aku xsuka dgn kerja aku sekarang tp kalu boleh nk lah yang lg baik kn...nk jugak merasa bg duit kt mak tiap2 bulan, belanja family mkn2, ajk family pgi melancong, nk kumpul duit utk kawen eh..hehehe...eh, impian nk kawen tu kna ade, jgn diabaikan tau...hahaha

so mulai dr arini, aku akn kembali alert ngn keje2 kosong ni, nk beranikan diri la pgi merantau kalu ade rezeki...duk sini mmg best, mkn family tanggung, kdang2 je aku tanggung tp smpai bila kn...brang smua mkin naik, minyak pn mkin naik, baby aku tu ari2 kna bg mkn so kdang2 mmg kesempitan la kn..huhuhu..mgkin ade hikmah disebalik yang terjadi, aku dh mkin hepi, hati dh xsakit, mkin bahagia, bdan pulak mcm dipampam...adoi ni masalahnyer kn...

so marilah kita fokus pd msa depan...jgn la pndang belakang lg org kta, nti nmpk hantu...hohoho...mekasih pd kwan2, pd family, sdara mara, org kg, (eh, mcm buat ucapan la plak) yang support aku xkira msa aku susah atau pn snang...aku bangga dikelilingi manusia2 yang baik mcm korang kn..hehe...luv u ollsss ketat2 lah...n yang pling byk support aku, nsihatkn aku is my bakal adik ipar, mkasih sesangat..tahun depan ye adik i msuk meminang u..eh..

dhlah membebelnya, ari2 membebel xpnat ke mek nab oiii...mulakan hidup baru, azam bru, cri orang baru (kalu ade y nk la)hahaha, cri pngalaman bru...smuanyalah nk baru..tammak hokey...hahaha


nmpk tak muka ketidaksbaran aku tu, fokus2..haha...poyo gler an an...


sekian...

p/s : lpas aku publish entry semalam, tba2 semalam 'dia' msj aku mintak maaf...mcm dibace2 plak entry aku tu kn...alhamdulillah, kami selesai cara baik, xde lagi rse nk mrah, rse dendam...aku pn ase tenang sekarang ni...smoga dia bhagia hingga ke syurga...peace...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku