Isnin, 19 Ogos 2013

wujud lagi ke istilah berkawan..


salam u olssss...

nk muntah pink silakan...ini entry seperti biasa, masih lagi emosi yang menguasai tp xde la kritikal mne pn...bese2 je...peace...

berkawan...
wujud lagi ke istilah tu pada kau...
aku cuba jadi kwan yang terbaik utk kau...
dh lebih 6 tahun kita knal, aku cba mnjaga ati kau...
aku cuba tidak mahu ptuskn silaturrahim ini...
tp ape yang aku dpat...
hanyalah tuduhan demi tuduhan yang dilemparkn...

berkawan...
perlu lagi ke kita berkawan mcam biasa...
macam tiada ape2 yang berlaku antara kita...
aku rase perkataan kwan itu tidak wujud sejak kau pandai menipu...
perlukah aku mnjadi mangsa kau utk kesekian kalinya..
perlukah aku mndapat kesakitan dr perbuatan kau...
ikhlas kah perkataan berkawan yang kau inginkn tu...
owwhhh, kau mesti xtau ape itu ikhlaskn...

berkawan...
kau rase kita patut ke berkawan...
aku rase mnjadi musuh itu lebih baik...
berpura-pura tidak kenal, berpura2 tidak nmpak...
bkn aku xmahu mnjadi kawan, cma aku xmau lagi sakit itu...
kau mampu ke sembuhkan luka aku ni kalu kita berkwan semula..
aku sangat pasti jawapannya tidak...
sebabnya kau akn parahkan lagi luka yang dh sedia parah ini...

berkawan..
cukup lah kau gunakan istilah ini utk menipu aku...
ckuplah kau gunakan istilah ini bila kau rase kau perlukan teman...
cukuplah kau gunakan istilah ini bila kau ssah...
kerana istilah ini tidak layak utk kau...
ape lagi yang kau tagih dr aku...
bukan kau yang nk aku membenci kau..
bukan kau yang nk aku berhenti ambik tau pasal kau...
kau jugak yang ckap kau xnk sakitkan ati aku lagi...
tp mampu ke kau tunaikan kata2 kau..
aku yakin 99% kau xkan mampu...

berkawan...
ape maksud berkawan bg kau?
ape maksud berkawan utk manusia bernama engkau?
kawan akn ade bila kita ssah dan bila kita senang...
tp kau...bila senang mne kau...
bila aku ssah mne kau...
setelah mcm2 yang kau dh ckap kt aku kau msih nk berkawan dgn aku...
kau rase aku patut ke berkwan dengan engkau...
bkn aku hanya menyusahkan kau...
bkn aku hanya penyibuk semata-mata...

pergilah, pergilah kau dengan aman dan tenang...pergilah kau dengan bahagia yang kau cari...biarkan aku bahagia dengan derita yang kau tinggalkan...aku masih ada DIA..aku tau hanya DIA yang akn menguatkan semangat ku unttuk terus berjuang tanpa ptus ase...pergilah kau, aku xkan berdendam dengan kau...aku xkan memusuhi kau...kita pernah berkawan, xmungkin aku lupa itu...aku sentiasa doakn kebahagiaan kau walau dimana kau berada dan dengan siapa pun kau bersama...biar tuhan yang menentukan perjalanan hidup aku, biar tuhan yang menjadi kawan aku...trima kasih dgn kata2 kau yang banyak menyedarkan aku...ye, jangan berharap pada yang tak sudi, jangan canang kalau belum pasti, jangan tunjuk kalau belum terjadi...aku akan igt ayat ini sampai bila2...trima kasih kerana bangunkan aku dr mimpi yang panjang...kami terlalu bodoh dan mungkin kami xkan ulangi lagi kebodohan kami di masa akan datang...jangan cepat percaya dengan kata2 yang belum pasti kata2 itu akan ditunaikan...

sekian.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku