Rabu, 31 Julai 2013

tempat kerja gue...

salam u ollss....

agknye ni pest time kot nk cter psal tempat kerja aku, pernah dengar tak pemulihan dalam komuniti (PDK), kalu x sila google ye...korg akn dapat mklumat terperinci psal PDK ni...

so skrg ni, PDK aku ni letaknya bersebelahan masjid, kawasan yang agk lapang, ade tempat2 rehat...yelah, dkat ngn masjid kn...nk dijadikan cerita dekat dgn PDK tu ade sebuah institusi kemahiran...kesemua pelajar adalah lelaki...bila msa dorg rehat kul 1-2 petang, dorang datang lepak kt depan PDK aku ni hah...mula2 ok lagi kn dtang tanya2 je tu tempat ape..tp lma2 dorg duk mnganas...pendek kata mengorat la...mintak nombor telefon, nk borak...

aku mmg dh start nk mrah dh ni, kwan aku y keje skali tu mmg comey, umur dh 27 tp muka still kiut mcm bdak2 umur 18...dorg ni mmg duk gler nk ejas kwan aku la...aku plak ada la sorg mamat ni duk mcm org gler jgak...aku kalu dorg dtang cpt2 mnyorok...y jd mslahnya skrg, dorg ni mngacau thap cimpanzi lemas...dorg pnjat tingkap, lepak depan tangga, kitaorg ttup pntu dorg ketuk sampai nk tercabut pntu, duk pnggil pnjang, pendek...ade y brani msuk dlam kot, knon2 nk suh cas tpon...mne xsakit ati kn...buatnya orang atsan datang, mampus kitaorg...ni tmpt kitaorg cri rzeki tau...huhuhu

dorang duk sbuk tya umur n mcm2 la...aku snang je, ckp dh kawen tp still jgk dorg xfham bhasa, kwan aku plak dh tunang still dorg xfham bahasa, padahal kitaorg ni lg tua dr dorg kot, pn dorg xcaye...dorg kta umur aku 23 umur kwan aku 22...awet muda la sgt kn...

dan td, nk dijadikan cerita lg, kwan aku dh xtahan sgt dh dia pn tepon tunang dia suh dtang, untungla ade tunang kn, huhuhu..aku nk tpon sape, hahahaha..tpon dri sndri jelah...tunang dia pn dtang la, tunang dia pn apelagi pgila sound mamat2 yang bersepah kt luar PDK tu...hah, muka cicak sekor2...hahahaha...padan muka dorg...rasekn, sebelum kitaorg y kena sound, baik sound dorg dlu...tunang dia pn ckp la, dua2 cikgu kt dlam tu tunang org, xmolek la kcau kn...hahahaha...mkasih joe, jasamu dikenang, kna pkai cincin tunang la aku pasni, hahaha...tgk jelah mcm mne ahad ni, kalu dorg mnganas jgak aku pggil tok pnghulu suh sound, grrrrrrrr...

rimas sebenarnya, aku ase dh mcm kami duk dalam zoo...nk keje pn ase xtenang, xslamat...aku xyah ckp ah, dorg mmg cop aku sombong, ksah ape kn..kwan aku la y jd mngsa sbb ape2 aku msti pas kt dia...hahaha...smalam aku keje sorg, awl gler kot aku blik, 12.30 dh ade kt umah tkut pnya psal dorg dtang, hahaha...ase mcm ape dh...haha

nilah kami....mmg xmcm 27 pn kn...

sekian je...

p/s : adoi, rindula plak...bncinyer...aku ambik jgk ati ni pastu p rendam dlam clorox...sakit woiiii.....

p/s lg : kalu dh bese hdup snang xdenyer der nk rase hdup ssah, tepuk dada, tya dri sndri...jgn tya pak mat tempe sebalah umah...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku