Sabtu, 27 Julai 2013

tahniah, anda terpilih...

salam u olls...

ape kabo smua, tuan blog xbpe shat..huhuhu...kna cibi, xtau la slah mkan ape...mmg sakit yang amat, tp masih lg gigih menulis blog..ape kes??

tak, sebenarnya nk ucapan TAHNIAH pd adik aku HANEEM sbb terpilih utk ke PLKN...oyeahhhhh, ska ska...sbb knape aku ska, sbb dulu aku pn kna tau, skrg bla ade yang mengikut jejak langkah mmg mak jah ska lah....sejarah nye, keluarga aku sorg je yang selamat adik aku yang no 3...yang len mmg slamat la pergi...xpe, yang pnting PLKN mmg best...sgt2 best sebenarnya...tp yang xbest muka bertukar mnjadi bangla dgn serta merta eh...hahaha....

k lah, nk rehat...prut msih lg xbpe nk selesa, tkut sgt esk mcm mane, hrap2 la ok dh perut ni, teh pkat dh mnum...kalu xbaik jgk mak aku pksa aku g klinik, xnk eden...dia kta aku slalu sgt skit perut mcm ni,...prut aku mmg sensitif sgt2, xleh mkn byk, xleh salah mkn, xleh mkn mkanan yang dh agk2 xelok...huhuhu...so pasni sgt2 kna jga...

p/s : berat kita dh trun 3 kilo...huhuhu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku