Ahad, 7 Julai 2013

menulis pakai mood, bukan pkai jari...

salam u olss...

mcm yang aku katakan, menulis ni mmg perlukan mood, kalu x mmg jem kelaut la jwabnye...dan mood tu bkn mudah2 nk dtang, kdag2 time kita bosan, time mrah, time sdih, time mndi, time mkn...kdang2 bla mood ade tenet plak xde, tu yang jd mnyampah...byk sgt knangn yang aku nk tulis kt diari aku ni sbb semua tu bakal jd kenangan yang pling berharga utk aku...nk wat mcm mne, nilah wani kalu kome smua nk tau..hehe...

serius, mmg xde mood...nk cter sal keje, sal men sukan, sal bdak2, smua nya nk cter...tp kn kn kn, mood ntah kmana weh, mgkin dia g psar mlm kot, lapo katenye...so arini xnk melalut pnjang2 skadar mengisi msa lapang yang sgt lapang ni...hehehe...

p/s : nk seribu daya, xnk seribu dalih...byk lg org yang ko boleh tya kalu ko nk tau sal aku tp knape dia je ko tya, kalu ko ska dia jgn jdkn aku sbagai alasan la weh...tu taktik lama lah...porahhhhhh...jd lelaki jgn pengecut n jgn penipu sgt boleh...aku dh muak lah ngn taktik2 ko tu...semua sama je...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku