Khamis, 4 Julai 2013

dh bulan 7 rupenya...

salam u olllsss....

fuhhh2, lama jugak xmnulis...kn i ollss dh kta, kalu mlas xdenya mengcara blog2 bagai ni, bkak lappy pn mlas u ollsss...pndang lappy apatah lagi...kejam...haha...eh2, dh buln 7 dh, cpat je msa berlalu kn...dh abis setengah tahun dh...huhuhu...jap je lg nk pose, pas pose raya...oyeaaahhhhhhh...suke2...xsabo nk pkai bju raya yang banyaksss tu...haha, over nyah...puasa dh abis ganti ke???hahaha...

bab2 raya ni mmg aku hover...alhamdulillah, aku msih diberi peluang utk berpuasa selama sebulan dan juga raya selama sebulan di rumah mnis rumah aku...suke sesangat (gaya gedik)...masih berpelung utk membuat kuih raya, berbuka lauk mak msak, berbuka lauk abah beli, berbuka ramai2...alhamdullilah, itulah nikmatnya duk kt kg ni (alasan ko wani)...haha...

tahun ni, bab2 baju raya aku xkisah, smua tu mak aku yang kisah...aku pkai je baju konvo yang dlu ngn baju2 yang jarang dipakai, nk beli jgn hrap la sbb aku ase mmbazir kot beli baju kurung mhal2, hahaha..nk sponsor kt mak aku plak xpayah la,dia punya pengsponsor lg besor...tiap2 mggu ade je baju yang dia bwak balik, orang kasi...adik2 aku yang lelaki plak men order je bju melayu suh mak beli, wrna ikut wrna tema awek memasing u olllssss, ko hado??berangan jelah wani...hahaha...ala, dlu msa i ollss ada pn xdenya der nk ikt warna2 tema ni, org xsudi...eh2, bla plak ko ade, berangan lagi....thun ni msti best kn, ngah bhagia ngn pngarang hati jantung limpa, msti awl2 dh prepare baju raya color same kn...so suwiiiiitt auwwww2...

bos aku ckap tahun ni kna prepare baju raya byk sbb byk even pas raya...wahhhh shukenya, tp mcm ade je bnda xbest yang akan terjadi nti...kalu boleh nk elak tp mmg terpksa nk xnk pn...buktikan ko jugak boleh wani, ko boleh...tetiba sgt...huhuhu

tu jelah...SELAMAT BERPUASA U OLLLSSS....nk ucap selamat ari raya lmbat sgt lagi...haha, hover sokmo mung ni....mcmla xnk bukak dh blog pasni..huhuhu...(igt nk privatekn blog, tp nti ade org kata aku over la, xkuat la, mngada la, skit2 nk emo, skit2 nk emo...ape ko ksah, aku mmg xkuat pn)


memikior msa depan...nsihat orang pndai tentang msa depan, tp dri sendiri tunggang langgang, xtau ape nk jd...


p/s : kwan, aku mmg ssah nk trima or syang seseorang, tp bila aku dh syang aku betul2 syang...aku tkut pisang berbuah 19 kali, aku ase xsggup dh nk terseksa...biarlah ianya terjadi secara semulajadi, bukan dipksa atau terpaksa...biar DIA yang tertentu, kita cma usaha....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku