Khamis, 18 Julai 2013

aku suka bce satu blog ni...

salam u olsss...

terus ke tajuk sebenar tnpa perlu mukadimah, mukabuku...sebenarnya, aku suka sangat bce satu blog ni...penulisan dia sangat mendalam, sangt terkena, dan sngat mengena pd aku...kdang2 aku rase seolah-olah setiap entry yang ditulis memberi perlian yang mndalam dan bermakna pd aku...sangat2 memberi pngajaran dan nasihat yang sungguh menusuk kalbu dan trase sampai ke hulu ati...aku sememangnya memerlukan semangat dan kawan je buat msa sekarang ni...sekian

ditulis oleh seorang lelaki yang berusia 24 tahun...tajuk blog bernafas dalam ego...google sndri ye...

p/s : sedih bila bace hasil karya wife asyraf muslim...mudah sangat jawapannya...kehidupan, itulah hakikatnye yang kita kna trima...diharap, wife dia tabah dan sabar dgn ape yang terjadi, sakit mmg sakitt kn...hanya Allah yang tahu...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku