Selasa, 25 Jun 2013

bawak laju...

salam u ollss....hai stalkers...pewittttt...ahakzz

korang wt ape tuh tuh...aku?aku ngah selongkor tips2 nk kurangkan berat badan, ko hado??haha...berat kin naik, perut mkin buncit, mmg xle nk bior perkara mcm ni terjadi...aku igt nk ambk supplement la utk kempiskn perut n maintankn berat badan....agk2 selamat x??huhuhu....nk maintainkn 49-50 je...tak over kn...hehe...skrang ni rse mcm dh berat semacam bdan ni...vont pn dh mkin besor, tidakkkkkk...aku kna jgak kawal sebelum terlambat, nsib dh nk pose kn...hrap2 raye ni msih ade peluang nk pkai bju yang dh terbeli awl utk rye...jgn nti nk rye xmuat, sadis mak noksss....

bwak laju...bwak laju ni msti berkaitan ngn knderaan kn, xkn tunggang lembu or kuda kn...hehe...aku pelik benor, ramai org ckap aku bawak laju, mslahnya kete aku ceciput je pn, nk laju sampai 140 pn mustahil...plng laju boleh g pn 120 je, tu pn ats hghway, brani plak aku nk drift smpai 160 kn...mau melayang kelangit aku...nauzubilllah, mintak jauh...aku pn pelik knape dorg ckp aku bwak laju, nk2 mak aku ni ha...dia xpnah plak nak kete ngn aku p jalan jauh, kalu stakt jln2 psar, dlm kg pernah la...musykil aku...tiap2 ari duk bebel ckp aku bwak laju....

owhhh pnah sekali tu aku bawak kete, aku xprasan plak aku drift sampai leh kejar evo sorg bdak laki ni, bdak ni pn sepupu sepapat aku jgk tp jauh...bukan kejar pn, aku pn xtau, aku ase dh slow aku bwak tp last2 jupe evo ni kt traffc light...sepupu spapat aku ni bkak cermin dia geleng kpala...pas dr aritu, dia ckp kt smua org aku bawak laju, ape kes...tiap2 ari jupe msti ajk aku race..hahaha, baru ni jupe dia siap bg tips lagi kalu nk bawak laju cm ne xnk bg kna saman ngn pak polisi, truk betul...aku xbwak laju la weh..au ni pnakut weh...sila jgn percaye, ini smua poyo...hahaha...

eh2, terpanjang plak eh eden membebel mlm ni....terajin nk wt cm ne kn, kalu termals jgn harap la nk membebel pnjang lebar cm ni...mals i nokss...k lah, slamat mlm smua, slamat berbahagia smua...smoga hepi dgn kehidupan msing2 ye...




nk try test bawak ni la lpas ni, nk tgk laju mne leh g...hahahaha


p/s : ase bersalah la plak, niat dihati nk bergurau je pn, adoi...slah faham slah faham...pasni ngaku dh kawen jelah snang...ssah2...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku