Selasa, 21 Mei 2013

tiada tajuk...



mungkin aku buat kputusan utk tak pergi...
mmg xpergi kot...
sbb kalu aku pergi mungkin aku akn menangis...
ye menangis, bukan sbb manja...
tp sbb sakit mungkin...
sakit yang xdpt dilihat dr luar...
tp di dalam...
ye, aku xboleh pergi...
skrang pn aku dh rasa aura jhat tu...
syuhhh, pergi kau jauh2....
aku xnk, tolonglah...aku xnk pergi...
aku dh penat menangis, jgn pksa aku menangis lagi...
pergilah, pergilah kau...aku xnk...
biarla ade yang terase, biar ada yang menyumpah...
tp tolong, aku xboleh pergi...
bkn aku sengaja mencipta alasan..tidak sekalikali...
aku nk sgt, aku nk sgt, tp aku xkuat...
airmata ni terlalu degil utk dihapuskan...
xpelah, kamu semua pergi ye, aku xterase...
aku xsggup, aku xsggup, aku xnk jatuh nanti...
aku sedar sape aku, aku sedar dimana aku berpijak skrg...
sbb tu aku xkn pergi, xkn sma sekali...
maaf semua, bkn niat aku tp....
kamu semua xkn fham, smua org xkn fham...
xde orang yang akan faham...
aku tau, biar la dorg nk ckp ape aku ttap ngn kputusan aku...
aku nekad walaupn mereka xsalah ape ngn aku...
sakiiitttttt...sgt sakittttt...teramat sakitt...
xde orang yang boleh rase ini...
hanya aku, hanya aku je....
Ya Alllah sakittttttnyaaaaaaa....



terima kasih...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku