Jumaat, 24 Mei 2013

hepi besday to me..


hepi besday to you wani....
semoga pnjang umur, murah rezeki, cpat2 dpt kerja, 
cepat2 jumpe jodoh, dan smoga hepi selalu...
alhamdulillah, dh 26 tahun Allah bg aku nafas utk trus hidup...
mekasih ya Allah...

jap2...
td mood hepi kn, sekarang mood jhat plak...

"bnci, benggang, bodoh, menyesal, menyesal, menyesal, sakit ati, geram, sedih, kecewa, bodoh lg , giler, sakit, pedih, luka, dilukai, menyampah, benci kau sgt"-ni ape yang aku ase utk bula mei ni...

semoga kau bhgia dan bertepuk tangan ngn ape yang kau dh buat...mekasih, aku ucapkn jutaan terima kasih...kau mmg hebat, kau mmg terbaik, kau la mnusia paling jhat yang pernah aku jumpe...tendangla aku sejauh mungkin kalu kau ase kau dh xperlu...biar aku tersungkur x bangun2...mekasih yang amat sangat...aku bangga ngn kau...

mei, 
aku dh kta kn...mnde ni msti berlaku...menyesal mcm orang bodoh, mcm orang giler pn xguna...even kau menangis air mata darah sekalipun ia xkn mengubah ape2 cuma kau yang perlu berubah wani...tolong sedar dr mimpi kau yang pnjang tu, tolong sedar dr angan2 kau yang mengunung tu, tolong sedar dri kau yang masih lg mamai2 dibuai lena....

sedarlah diri tu skit...
bangunlah, jgn trus tdo mcm orang giler stahun...

sudahlah, xguna aku ckp ape2 pn, yang pasti aku mnyesal...masa yang amat berharga xmungkin dpat diambil walau sesaat pn...aku bnci, benci...smoga kau bhagia dan gembira sgt2...


p/s : cukup2lah menipu diri kau wani...cukup2lah diperbodohkn oleh mnusia yang tak berhati perut...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku