Jumaat, 3 Mei 2013

pemilik kotak merah berbentuk hati...

salam u ollss...

(xnk bce sila tekan butang X kt ats belah kanan tu ye, sekian trima ksih)

sebenarnya aku msih berfikir patut ke aku ceritakn peristiwa ni...peristiwa dimana menjadikan aku sekali lg watak jahat dan aku tau watak baik itu xkn pernah muncul utk mnusia bernama aku...peristiwa ni pn dh lma sgt, thun lepas kalu xslap...mungkin aku perlu fikirkn hati beberapa pihak seandainya pihak tersebut membaca entry ini...kalau boleh aku xnk nti org kta aku ni berangan tk sudah...nmpk mcm gedik gilewwww yo...so mungkin xperlu kot...cukupla sekadar pengenalan biasa mungkin....


kotak merah berbentuk hati....(senget plak mata menengoknyer, ah lantak)

knape aku terpikir nk sgt tulis pasal ni, sebabnyer beberapa minggu yang lepas aku terserempak dgn pemilik kotak merah ni...dan sungguh perasaan bersalah itu sgt kuat dan aku ase sgt berdosa masa tu...dia langsung xpndang aku dan ye aku tau musuh aku semakin bertambah...inilah yang aku hadapi bila aku menolak cinta yang bukan untukku...andai aku diberi peluang, aku ingin memohon beribu kemaafan dr dia dan aku ingin dia tidak membenci ku...

knape skali lg aku harus lalui dugaan ini, kanape skali lg aku perlu menambah bilangan musuhku...mungkin hati ini terlalu keras, dan mana tau mungkin hati ini sdah tertutup untuk sesiapa pn kecuali "dia". namun, perjalanan hidup tetap aku teruskn...biarlah aku yang sering menjadi watak jahat dlm cerita ni...aku mmg xlayak utk dia, dan "dia"...aku xde harta, kerjaya yang hebat dan aku tidak bercitarasa tinggi barangkali...  aku sudah lelah ngn penantian ini, aku sdah lelah jatuh tersungkur dan akhirnya aku terpaksa bangun sendri, aku sudah lali ngn cacian smua org, jadi ape yang perlu aku cari lg...smuanya dh tersurat dan aku akn hentikannya sampai disini supaya aku tak tersungkur lagi...

(perggghh, mak aiii bukan main lagi ko wani, mnyampah pulak aku bacer, hahahaha...kau igt kau penulis yang hebat la tu, igt wani, igt skit kau tu sape, sedar skit utk kali ini ye, aku xnk tanggung sebarang masalah nti.. )

p/s : kepada pemilik kotak merah berbentuk hati, sy mintak maaf sgt2 sbb kecewakn awk....tolong jgn jdkn sy musuh awk, tolong jgn bnci sy sedemikian, tolong jgn doakn sy xkn temui bhagia sy hingga akhir hayat sy...sy mohon...


jom bergwiyomi...hahahaahahaha...koya sungguh anok pok roshid ni.....
senyum adalah pengubat duka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku