Sabtu, 4 Mei 2013

baju-bajuku, silalah jgn kejam ngn tuan mu ini...huhu

salam u ollss...

ye aku tau, ye aku sdah tahu, ye mmg aku membesar dgn jayanya...tersangatlah jayanye weh...kalu berterusan mcm ni mmg xsmpai 10 hari lg aku pkai kain batik jelah,opsssss...hehehe...ok fine, aku dh mkin bambam sgt...dan yang paling aku sedih...

"tolong, bajuku dh xmuat"

salah baju ke salah tuan dia,waaaaaaa....hampir semua xboleh dipakai...bkn stakat t-shirt malah baju kurung juga mengecik dgn jayanye, eh...so skrg ni, nk pgi kenduri terpaksa selongkar balik almari cri baju yang muat...ye ye, sangat seksa okeh...dgn pinggang yang membesar dgn jayanye, ngn lengan, ngn pinggul, owhhh alamak, kain smua dh xmuat...gosshhhh

ape yang harus aku buat...membesarkn smua baju, beli seberapa bnyak baju besar, xxl mungkin atau aku yang harus diet...eh eh, sumpah aku dh kurang mkn, nasi pn 2 hari skali, tu pn kdang2 mlas nk mkn...2,3 arini plak slera mati trus....bila hati ada masalah mcm nilah...asyik mnum milo je nk bg knyang...huhuhu...tp berat still maintain, turun x, naiknyer aku...mmg pelik bin ajaib...kalu xcye aku xmkn banyak boleh tya mak aku..haha...kdang, aku xslera sgt mkn ape yang aku msak...kalu dh ari2 masak mmg jemu kn...

nk kata hati ngah bahagia, xde la bhagia sgt...duka adalah,huhuhu...mungkin bhagia bila orang yang aku syg sentiasa ada depan mata...untungkn kalu dpat duk dekat dgn family...aku kalu boleh nk duk puas2 dulu ngn family sbb org kta nti dh kawen mmg harem la nk dtg jenguk family,ye dok...ko kawen ke???hahahaha...dh, melalut lg...jap2, ade sape2 x nk sedekah baju yang agk2 saiz xl utk aku, ade x??kalu ada hubungi sy di talian eh eh,dh2,jgn wat sedih cm tu ah....hehehe

oh baju, tolong la jgn kejam ngn sy...sy xkejam pn ngn kamu...huhuhu

p/s : setiap msa, setiap detik, setiap minit, setiap saat, hanya namamu yang terpahat di hati...(dia dh mula dh, sila jgn lyan org tak brape nk sihat ni,,hahaha)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku