Ahad, 5 Mei 2013

bulan MEI

salam u ollsss...

mcm mne smua, ade yang bersedih, ade yang berduka...huhu...aku no komen,hahaha...banyak sgt perkara yang berlaku dlm hdup aku blan mei...blan yang pnuh ngn ska dan duka...bulan yang memberi sinar, bulan dimana aku dilahirkan...banyak sgt bnda yang berlaku dlam blan mei...aku bkak balik diari2 aku...ehm, smua blan mei upanyer...blan tua aku...waaaaa

  • aku dilahirkan pada 23 mei 1987, omg, i dh mkn tua u ollsss...huhuhu
  • bulan ni jugak ade kenangan yang paling istimewa, bln dimana aku dpat banyak hadiah, bulan yang penuh dgn kejutan, bulan yang penuh dengan keindahan.
  • bulan ni juga bulan yang penuh dgn kegelapan, dikecewakan, tidak dihargai, pnuh dgn duka.
  • bulan dimana semua org sbuk membuat persiapan kawen, tunang
banyak sgt ok...aku pn xpasti sampai bila mei akn jd penentu segalanya, aku harap mei tahun ni aku dpat berita yang gembira...eh tak, double gembira...hehehe...smalam dh dpt satu brita gembira dan harap lpas ni banyak lg gembira gembira gembira...katakan tidak pada duka...oh yeaaahhhh...semangat utk bangun kembali nih..hahaha...jgn la pk kalu mnde tu xpatut pn mengkome pikir...ye dok, wat skit otak je...mcm aku lah...aissshhh

MEI, plezz be nice to me this year...plezzzz, ( haram berterabur speakang, ah lantak, stalkers, sila betulkn grammar sy, ahak)


eh, belum lg kn??



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku