Isnin, 6 Mei 2013

bawal tetap dihati..hehehe

salam u ollsss...

ahak, terajin la plak aku kn di bulan mei ini...kalu boleh ari2 nk hupdate sbbnya ari2 aku bosan, boleh??haha...aku mmg ska menulis, x kt sni dlm diari pink aku...mmg wajib la sbb kalu x aku akn rase mcm ade satu perasaan yang terbuku...tau buku, ala yang kita bace tu...xpn sebuku roti, sebuku sabun cap tongkol...hehe...

jom kita kembali ke jalan asal, xyah pgi jalan yang berduri atau jalan wong ah jang...eh...skrang ni mcm2 fesyen tdung kn...pnat kot nk mngejar, smua ase nk beli je...tgk bertingkat-tingkat ade, yang instant, yang manik2 smpai berat nk pkai ade, yang pnjang smpai kaki, yang merelip blan separuh, ah pendek kata mcm2 la...lelah nk sebut satu2...tp antara tdung yang x lupt di telan zaman (bkn main ko) adalah tdung BAWAL...perhatian ye, bkn ikan bawal yang msak merah tu ye...sila bayang kn ikan bwal msak merah diats kepala...ishh, pelik beno...

dulu zaman aku kt U, rajin gler kot kjar fesyen tdung ni...pntang kuar yang baru msti kami sbuk pgi beli...ptutla duit blaja xckup kn...last sem mintak ngn mak...teruk perangai ko...skrang ni bla start duk ganu, aku dh mlas nk mngejar fesyen ni, yela, duk sni kalu pakai lelawa len dr yang len, ko pgi je kuar msti semua mata tertumpu kt ko...msti org ckp "hoi, igt ni KL ke"...so aku mmg xde mknanya nk belit2 bagai...kalu belit pn just simple je...xde la loose style bagai...huhuhu....kadang2 tringin tau, tp dsbbkn tkut, aku batalkn je niat tu...kang terglamour plak ssah...hahaha...


ni zaman aku kt johor dulu, mcm2 fesyen boleh buat...sape je yang nk mngata kn, dorg smua open minded, ko belit la smpai terlilit pn xdenya org nk pndang ko smacam, ko nk gaya yuna, gaya najwa latif, smua pn boleh ok...muka ko jd bolat ke, bujur ke, tiga segi ke, ape de ksah...sonok kn...hehe..


ni skrg..hehe...g knduri tdung bawal, jlan2 tudung bawal, kerja tdung bawal, smualah...kadang2 bila aku dh mlas sgt aku pkai je mcm zaman dlu, yang pin kt bawah tu...mcm gmbr no 3, ttup aurat yang betul...hehe... tdung bwal plak melambak2, yelah smua ambik yang mak aku...mak aku skrang jgn hrap la dia nk pkai bawal, smua men instant je skrg...kdng2 pkai jgk yang instant pnye, tp lebih suka bawal..skrg ni aku n adik aku duk kumpul bawal ksong yang mcm gmbr no 5 tu...kalu boleh nk smua warna, tmak x?haha..

k lah, pnat dh menunduk mncari line tenet ni...sakit betul pinggang aku...maafla kalu aku asyik tulis sal ati aku je kn, skit2 tulis sal perasaan aku...xpe, kalu xska sila tggalkn page sy. lgpn sy brani tulis ni sbb sy tau xde org bace, ni diari sy, sy hanya tulis ape yang sy rasa, bkn ape yang kamu rasa...hehe...sorry for eberiting ye...peaceeeeee

p/s : hanya al-quran penyembuh duka kn...terima kasih ALLAH..dan trima kasih pd awk juga sbb senyap sunyi tnpa berita...peace

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku