Selasa, 16 April 2013

sakit bulanan...

salam u ollsss...

gigih ni nk hupdate walaupn kdaan sgt kritikal skrg ni...kritikal ke??hahaha...korg msti dh boleh agk kn aku knape...mcm bese tiap2 blan wajib pnyalah sakit ni...jeng jeng jeng...

SENGUGUT...

ye, sengugut...sakit bangat dong...sape ade petua nk hilangkn sengugut??huhuhu...mber aku ckp rebus kulit delima mnum air...rebus kunyit mnum air...msalah aku ni aku mmg xleh msuk mnde2 pelik ni dlam tokak aku...nti kuar blik..prut lak sensitif, salah skit mula la muntah, pening...dh mcm preggy dh...wahahaha...

org ckp pas kawen hilangla...tp aku tya mber yang dh kawen dia ckp xde la hlang sgt, cma kurangla..huhuhu...tatitnyer pwott iter...(ayt gedik zaman skrg, ikut trend la sgt kn)...hahahaha

ANY SUGGESTION??


 iklan jap :

"comey x kak tom tom bak"

p/s : teruk sgt ke umur 25 tahun, 26 tahun tp lum kawen ag??truk sgt ke, dh andartu ke??knape la org asyik tya je soalan tu...bosan ehhhhh..stressssssssssssssssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku