Sabtu, 30 Jun 2012

rezeki, ajal, maut, jodoh, pertemuan,...

salam u ollss...

sekarang dh msuk bulan 7, ye aku sgt2 la sdih sbb hari ni smua kwan2 aku dh start keje...smua yang tnam anggur sma2 ngn aku dlu smua dh keje...sdih sgt2 smpai aku ase mcm down gler skrg ni..huhuhu...my kakak pn dh keje, murah rezeki dia kn, dhla dpt kt ganu je...

skrg aku ngah memotivasikan diri sndri...mcm tjuk kt ats 2, jodoh, pertemuan, ajal, maut, rezeki smua di tangan tuhan, kita hanya mampu merancang tp dia yang tentukn...bila aku pk blik, mmg aku sgt2 sdih ngn ape yang terjadi kt aku skrg ni...aku cma ase bernasib baik kali ni sbb my family support aku skrg ni...dorg xksah aku mcm mne...time kasih sgt...aku tau dorg tu cm ne kn...

bla aku pk blik, mungkin ade hikmah stiap ape yang terjadi kt aku skrg ni...mungkin rezeki aku lmbt, dan mungkin Allah nk bg aku yang terbaik untuk aku lebih positif...mungkin Allah bg aku msa untuk berfikir tentang ape yang terjadi...mungkn Allah bg dia msa untuk berfikir baik dan buruk...cma aku sdih bila ade sesetngah pihak yang xnk memahami keadaan aku, yang snang2 je judge aku...ade ke org blaja tggi2, tp nk jd pengangur mcm aku ni, ade ke...xde la weh...org giler pn cri kje...

mungkin dh tba msanya aku lari jauh, jauh, jauh sgt dr seseorg, dr smua org, dr org2 ni...dh tba msanya aku perlu berdiri membina keyakinan diri...berdiri dan berusaha lebih kuat supaya org xpndang rendah kt aku...aku xnk ssahkn sape2 tp knape org ska ssahkn aku...knape org ska serabutkn aku...mgkin aku perlu lari jauh2 dr dia...aku perlu belajar lupakn dia dan bertahan dr ganguan makhluk halus itu...muktamad...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku