Selasa, 26 Jun 2012

mengdiangkang dri itu mgkin lebih baik..

salam u ollsss...

aku masih shat, masih bernyawa, cma terlalu mlasnye mau hupdate...kuasa malas merasuk diriku seperti di zman blaja dahulu...rindunya kt my pinky lappy..bla la my cousin nk bg ni...ni dh kes wat hrta pusaka ni...kalu xleh baiki, pulangkan aje pd hamba...waaa, hamba sgt rindukn laptop hamba, gmbr2 knagn hamba, jgn hilang sdah...

ok, aku skrg menumpang di rumah sndri...so sgt tidak seronok ye kwan2 bla menumpang tnpa mempunyai sebarang harta...bila la agknya aku akn mndapatkn hrta2 itu ye kwan2...aku mcm dh putus ase, xde pggil2 pn unterbiu nye...so skrg ni aku cma bisa mengdiangkan dia org ganu kta...kalu dok ari2 gomo ngn mak aku la jawabnye...hahaha..dasar anak derhaka...sbbla aku kna pindah, aku xnk jd ank derhaka lg...ampunkn aku pnunggu gua...melalut2...

ok, ni skadar psanan dan renungan buat hamba dan sesape yang sgt sudi mengusha blog hmba..."kalu bercnita biarlah berpada, usah serah segalanya"...eh ni lgu ziana zain la...ye,lgu ni sgt bermakna buat aku...smoga ape yang baik aku jdkn pngalaman dan yang xbek aku jdkn pngajaran...so lepas ni, kalu bcinta itu bringat lah, jgn terlalu taksub, jgn terlalu mengikut nafsu...psanan utk aku jgk...aku syg smua kwan2 aku...

p/s : miss my lil sis....luv u cyunk...kakak harap adik mmpu harungi smua dugaan yang bakal terjadi nanti...kakak tau adik kuat mcm kakak..ahak


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku