Isnin, 7 Mei 2012

mengidam #2

salam u ollsss...

aku masih di rumah manis rumah, masih di takuk lama, masih belum bekerja, masih menjadi bibik...sekian trima kasih...sje lapor dri kot2 ade yang nk tau kn...mne la tau ade lg stalker dlm diam2 jatuh cinta 2...ahaks...fikiran aku ngah berserabut yang amat sbb org xtya pn bla aku nk keje...korg msti tau kn soalan ape yang hari2 makcik2, pakcik2, sedara2, sedari2 duk tya aku...dh bonanah dh tolingo eden ni ha...nsib x tercabut je laie..

mlas nk citer sal bnde ni, nti sakit otak aku pikir kn...yeayyy, chicken foldover dtg lg, setelah bertahun-tahun aku tggu, akhirnya muncul jua...dh mcm jejak kasih kasihan la plak kn...ye dan sesungguhnya aku sgt2 mengidam mau mkn ini...huhuhu...skrg ni dh xtau nk mngadu kt sape...waaaa...kwan baik memerangkap drebar kami skrg duk sbuk ngn awek dia, kawan baik aku a.k.a dayah sbuk ngn tunang temunang dia...yang ader skrg ni pn adik aku n awek dia yang bek 2..huhuhu...2 pn kalu si tengah 2 mahu melayan nafsu mkn mengada-ngada kakak dia ni...xleh jd ni, kna cri pkwe cpt2 ni..hahaha...bajet cun melecur ah kn...

rindu zaman poli dulu...boleh dikatakan tiap2 bulan la p mcd mkn ni...mc,d kt parkson 2...skrg ni dh xde dh..parkson pn dh ttup...bla la leh jpe ngn anak2 dara dan mak2 dara bersama suami dan anak2 mereka...rindunya korg smua...waaaaaa..meh la tgk ye...




shedappp nyer...xde sape2 nk blnjer ker....waaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku