Ahad, 8 Januari 2012

mari makan free ngn pengantin baru..

salam u olssss...

dh slamat dh satu paper, tp mcm hampeh jer...adoiyai pn..ater, bhasa org len kita blajo, ssah la skit nok fahamnya...ari sabtu mlm aritu, suami kepada housemate aku datg...apelg, sronokla pengntin baru dpt jpe abam..aku pn sronok sgt kn...hehe..over tau...

n mlm 2 xsgka plak pengntin bru nk blnje mkn satu umah...igt dorg nk bulan madu kn, ater smgu xjpe...aku xdpt nk pgi mula2 sbb nk p study ngn shukur n the gang...yana pn sma xdpt pgi sbb dh jnji nk study ngn aiman n amy...last2 pn azean kta, tkpela, ajk jela kn...xbestla kn satu umah xde...pastu xkn nk biar dorg tggu kitaorg lma kt library tuh...so jd rmai la kn g  mkn, ktaorg dh ase srba salah sgt dh sbb rmai, xkn la pngntin nk blnje rmai2 cm ni...pokai lah....

tebalkan jugak muka pgi...mkn steamboat ko, mmg syok ah...akhirnya dpt gk aku men msak2 kt kdai tuh...dorg mmg lngkah kanan la kn...kbetulan semua tuh, kalu dorg xjnji nk study ngn aku, mmg xdptla kn...hahaha..so time kasih wani, btul x??hahaha...dh2, over..bkn laki ko yang blnje wani ye...mnde xdirancang pn...len kali bleh la wt even lg kt sni, sgt sesuai tempatnya...bleh korg mkn byk2 kn...



.....family gathering....time kasih pengantin baru...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku