Ahad, 8 Januari 2012

lagu karok...dendam dalam diam

salam u olssss...


dh lama xberhupdate ye..
besela bz menyetadikan diri gue yang xsdar dri ni...
gue dh thun akhir dong, so kna la study hard2 skit...(poyo)
xde pe nk citer, nk post lirik lagu je pn..


Dalam manisnya madu
Terselit juga pahit hempedu
Madu manis padamu
Pahitnya sungguh bagi diriku

Suka atau pun tidak
Aku terus memendam rasa
Ingin sekali aku pergi bawa diri
Tapi ke mana arah
Rasanya sudah tak kuasa lagi
Persoalan inilah yang silih berganti
Hidup bersama bayangan saja
Oh indah hanyalah khabar
Bukan yang sebenar

Dendam di dalam diam
Bagaikan api membakar sekam
Senyum dalam paksaan
Sekadar lindung kedukaan ku

psst...aritu aku karok 20 lagu ngn bdak2 ni...
tetiba ternyanyi plak lagu feberet aku ni...
ngah duk nyanyi ase mcm mkn lada je...
mmg kna sgtla ngn aku...
nk kta ni slah, nk aggp mcm ni tkut xbetul..
nk bncg tkut xkna, nk duk diam lg la xkna...
last2 duk takat 2 jgak...hahaha...
xyah nk lari sgtla wani kalu hati 2 berat, just senyum je walaupn terpksa...

---walau sakit mna pn, aku akan tetap tersenyum...2 jnji aku---



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku