Khamis, 22 Disember 2011

tahniah adikku

hye ollsss...

cm ne life korg skrg bla dh abs PSM...heaven kn??haha...yer, aku msih blum heaven lg sbb ada lg satu beban yang belum gk settle2...grrrr...LANDSKAP...ohhmj, aku ase mcm dh ambik kos landskap dh...kna lukis pelan, ngn pokok bagai, xnk lukis cm bdak darjah 1, ngn kitaorg tangan kayu nya...mmg x lah kn...dh la setiap kali lukis, tnjuk kt lect msti fail...mna xhangin...mmg aku ngah hangin ngn landskap ni...dhla kna hntar full report tuk psm...erghhh...mcm2 lg...igt dh boleh horey2..nk shoping pn xsmpat...

eh..tgk2 dh melalut...sbnarnya, nk ucapkan TAHNIAH buat adikku sbb dpt 7A 1B PMR...walaupn 7A jew, tp aku tatp berbangga ngn dia sbb dia la result yang pling tggi antara adik bradik aku...aku pn dapat 4A jew...huhuhu...kantoikn dri sndri betul lah...



my sister...sorg jela adik pompuan aku...sape lg comey,hahaha...
tahniah adikku...

pssttt, aku dpt bonus dr seseorg...org kje gomen kn dpt bonus, so aku mtak la skit kn..xslah kn??
thanks ye walaupn smlm kita gaduh...awk la y slah, bkn sy...sape suh lpa dri kn...pdan muka kna marah...huh..dhla td duk perli kta kn...tkpe, nti kaw2 pnye sy bg...hahaha...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku