Selasa, 27 Disember 2011

aku bukan manusia sempurna

hye ollss...

home sweet home...aku ada kt kg sekarg ni...sgt2 ohsem sbb dpt bercuti kt kg sempena study week ni n cuaca skrg sejuk mcm kt london yang ada salji...fuhhh, ckp pn kluar asap..haha...sbenarnya aku nk citer sal rombongan cik kiah g umah puan azean...tp sumber xckup, so ntila ek...

ok...setiap org yang dilahirkan kt dunia ni tak sempurna...ada byk cacat celanya...mcm aku...aku tau aku ni manusia yang sgt xsempurna...kt mna2 jew aku pgi msri ada yang aku buat silap...kdg2 aku over pd dri sendri...kdg2 aku memalukan dri sendiri...kdag2 aku menjatuhkan maruah aku tnpe sengaja...bkn aku nk semua 2...aku xpnah mintak dilahirkan untuk memalukan diri sendiri...sepanjang 2011 ni, byk sgt perkara malang yang berlaku dlm hidup aku...kalu nk diingatkn blik, sgt2 malu...aku tau aku dh malukan kwan aku, aku dh malukan org sekeliling aku...tp ape aku boleh buat selain aku meminta maaf dr mereka semua...

aku xberniat nk malukan diri sendiri pn...ada ke org nk dri dorg malu...ade ke y sdi menjatuhkan maruh dri sendri...xde kn...aku xmtak semua 2...aku xpnah mintak semua 2...bkn aku sengaja pcahkan sinki rumah, bkn aku sengaja koyakkan bju aku, bkn aku sengaja tumphkan air kt kenduri umah org, bkn aku sengaja menjerit mcm org xbetul, bkn aku sengaja nk mrah xtentu psal, bkn aku sengaja menangis mintak simpati, sumpah aku xsengaja....

aku sememangnya mcm ni...aku selalu over excited pd sesuatu...ye, aku sgt gembira bila ada sesuatu bnda yang buat aku gembira terutama bla jmpe kwan2 yang aku syg...aku cpt gembira dan truja...aku selalu over xcited dan akhirnya mengundang padah untuk diri sendiri...mcm ne aku nk ubah perangai aku ni...mcm ne aku nk jd mnusia yang sempurna tnpa melakukan sebarang kesilapan dlm hidup dia..

kwan2, maafkn aku andai perangai aku pernah memalukan korg semua...aku xksah org nk pndang serong kt aku...aku xksah org nk mengata aku...aku tau perangai aku buruk...aku tau...aku akn cba berubah, aku akn cuba berubah...trima kasih buat kwan2 yang sudi kwan ngn aku, trima sgala buruk baik aku...trima ksih kwan2 yang dh fham ngn perangai aku...trima ksih xterhingga...aku syg gler2 kt korg smua...

p/s : malang bg seoerg lelaki dpt bini cm aku kn...kalu awk xleh trima bek buruk sy, sy tau awk msih belum terlambat tuk dptkan yang terbaik tuk awk...sy rela undur dri...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku