Khamis, 30 Jun 2011

untungkan kalu ade org syg...(bella,pnjm ayat sat no)



salam readers semua...
how r u...shatkah??sakitkah??aku mcm biasa, menghitung hari nk abs praktikal...dh terlebih homesick dh ni smpai mkn smpai kenyang, tdo xnk bgun...ish, sungguh aku rindukan kampung halaman...rindu nk bergosip ngn orang2 tua..(la,kaki gosip upenya)...

bru td penyelia latihan industri datang...DR.G..nsb bek semua berjalan lancar...lgpun dia nk cepat...so kitaorg dh slamat semuanya...mcm bru lpas jwab exam lak asenya kn...DR.G, bg kami lulus ye...

back t the topic...untungkn kalu ade org syg...ade org take care, ade org nk muah2 dlm msj,ahak,ade org take over, eh slap...mmg untung la...bkn snang kita nk syg org n org nk syg kita...dan xsemestinya bila kita syg org tu, org tu akn syg kita...bab2 sayang menyayang aku bukan pakar pn, kalu sendiri huru hara noks...y penting, jgn seksa diri disbbkn oleh org y kita syg...aik, mcm mkn lda je wani weh...hahaha...

to my frenz, aku hrap ko smakin tabah, mulakan hidup baru..kehilangan org y kita syg bkn bermaksud kita dh xboleh hidup lg...peluang msih ade depan mata kita...bukalah hatimu utk org y menyayangi mu...ko jgn isau, aku akn sentiasa ada utk dengar semua msalah ko...kita kwan kn...aku mcm mu jgk dulu...sma je,pnah kita hilang org y kita syg kn...tp xsemestinya kita dh xleh syg org dan xsemestinya kita xberhak disayangi, buka hatimu sebagaimna aku bka hatiku untuk dia,...luv u myfrenz...


2 ulasan:

sayang kamu....

salam cinta dariku