Selasa, 28 Jun 2011

cincin..


 salam reader semua..

fuhhh2...perh,berhabuk gler aku pnya blog...bkn xnk hupdate..msa syg oii,msa...esk dr,g udah mahu dateng....gimana ni, bku log msih belum ku isi...oh dr.g...ampuni aku sih..haha
eh2,knape tetiba je aku nk crita sal cincin ni..sbb pe ek...sbb aku dh gatai nk pkai cincin istimewa dr seseorg kot...mood gatai je manjang kn...bkn la, sebenarnya, smalm bla aku duk sbuk kmas2 bkas harta karun aku,aku terjumpa satu cincin y menyimpan beribu kenangan antara aku dan myfirstluv...oh,sapekah dia..dia adalah kenangan lma y dh pn aku lupakn...tutup buku org kata...

nk buang sayang kn, mnde boleh pkai lg...lgpn cincin aku pn slamt ade ngn dia...xtau la dia msih simpan atau dh buang...skrg ni, aku dh ade kenangan baru..org baru, hidup baru...semua 2 knangn semata...y akn aku igt smpai bila2...


jeng3...nilah cincin tu...



1 ulasan:

  1. haha. jari hantu kawani asal bengkok tu? tolak rm1000 duit hantaran kawen :P

    BalasPadam

sayang kamu....

salam cinta dariku