Selasa, 19 April 2011

STRESS???

  

ADAKAH AKU SEDANG STRESS???

ok, ni aiman yang ckp ek...bkn aku...aku stress ke ek??ntahla, aku pn xtau...tp cik jerawat tumbuh mcm lalang kt muka aku ni...sebesar-besar alam plak 2 ats hidung...kali y ni aku mmg betul2 stresssss...besar dowh, duk sebatu pn leh nmpk jerawat aku...oh tidak, help me...cm ne hilangkn jerawat y sebesar alam ni...

ehm, mungkin betul ckp aiman aku stress...mcm2 aku nk kna pk..psm, tempat l.i, ngn x study nya ag...ngn dia ag...arghhh, aku cukup stress...mkn ntah ke mana, tdo pn ntah kemana...aku dh luahkn ape yang aku ase kt dia, tp nk tau ape jwapan dia..."dh la, mlas dh nk pkir"...ok, fine...kau xnk cba langsung ubah hubungan ni tuk jd yang lebih baik kn...tkpe, aku just ikut rentak kau...kita tggu n lihat jela perkembangan nya nti..serius beb, aku dh twar ati..aku hrap sgt kau akn berubah n pujuk aku, bg aku kta2 semangatg, bg aku kekuatan tuk kuatkan blik cinta kita ni, tp kau ckp mlas nk pk...

aku tau kau bz, aku pn mals nk pening2 otak n kepala ko...aku akan ikutkan sje rentak kau kali ni...smoga hati aku ni kuat n aku mampu bertahan...aku pn xnk hubungan ni brakhir...kau tau kn aku cm ne...kau ckp kau dh lama knal aku, dh lama nk kn aku kn...msti kau fham aku cm ne...aku nk kau y dlu, y dlu...y sweet, mat bunga, mat jiwang...ke mkin lma hubungan 2, mkin sempoi ek...ehm ,aku ska jgk cm ni sbenarnya..hehehe...k, aku pn mlas nk pk...kita biar je ek...JGN STRESS TP SEMPOI...I LIKE...

2 mlm lpas aku mimpi kna kjar ngn ular...n xsgka lpas aku mimpi 2, aku ade peminat misteri..ahak...ehm, perlu ke aku bg respon y positif tuk org tu???hehehe....



gmbr gediks sekeping....peace...





1 ulasan:

  1. aloloo. cian die stress ye. jgn stress sgt dear. make it simple. klu nak sharing n caring bgtau ajer k. *feel macam doctor cinta*

    hahaha :)))

    BalasPadam

sayang kamu....

salam cinta dariku