Rabu, 20 April 2011

my feeling today...

  

salam readers semua....

oyeh, aku berjaya jugak bgun kul 11 arini..hahaha...slalu msti terlajak la...2 pn sbb ade mnusia y kejutkn...kalu x mmg kul 1 la jwabnya...ank dara sape la ni...ampun mak, ampun abah...ank mu ini mmg ska bab2 tdo ni...

perasaan aku arini, ehm not bad la...hari2 pn sedih kn, hari2 pn rse nk give up, tp 2 lah, keadaan slalu xmengizinkan...asal nk final msti cm ni kn...ntah pe2 dh aku ase...nsib bek otak aku msih berfikir dengan waras dan menggunakan akal...kalu gna hati ni, dh lama dh terlentang...waaaaaa....alahai, entry xde motip betul...

aku xkn leh study slagi aku x tulis blog ini...ok x wat ayat cm 2....sebenarnya, aku perlukan banyak penjelasan dr dia, bru aku akn tenang...tp aku tau aku xkn dpt pnjelasan 2...aku yakin 110% sbb skarng kn aku nk final...hahahahaha....

P/S : jgnla bg aku harapan kalu kau xde niat pn nk tunaikan harapan tu...huhuhu...kalu ade niat nk tunaikn, teruskn bg aku harapan...huwahuwahuwa...

miss my family...


hambik ko...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku